کد خبر : 1857748 | 15 آذر 1401 ساعت 17:48 | 9.8K بازدید | 5 دیدگاه

با اماراتی ها نزدیکیم، مشکل قایدی حل می شود

اگر محبی مشکلی داشت فتح‌الله زاده می‌گفت

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال معتقد است دو مهاجم بوشهری این باشگاه مشکل خاصی برای ادامه حضورشان در استقلال ندارند.

اگر محبی مشکلی داشت فتح‌الله زاده می‌گفت

به گزارش "ورزش سه" طی روزهای اخیر اخبار زیادی درباره بدهکاری باشگاه استقلال به دو باشگاه سانتا کلارا پرتغال و شباب امارات منتشرشده بود، که با توجه این موضوع محبی و قایدی دو مهاجم بوشهری استقلال نمی‌توانند آبی پوشان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.

در همین خصوص محمد مؤمنی عضو هیئت‌مدیره تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه با رد این شایعات گفت: در جلسه ای که با آقای فتح الله زاده داشتیم، ایشان صحبتی درباره محمد محبی مطرح نکردند و به‌این‌ترتیب می‌توان گفت او هیچ مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و اخباری که در ارتباط با این بازیکن در رسانه‌ها منتشر می‌شود، شایعاتی بی‌اساس است.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم‌چنین درباره اخباری که طی روزهای گذشته از مهدی قایدی مبنی بر بدهکاری باشگاه استقلال به باشگاه شباب الاهلی منتشرشده است نیز اظهار کرد: موضوع مهدی قایدی با محبی تاحدی متفاوت است. درباره او باید بگویم مشکلاتی وجود دارد، اما با توجه به ارتباط خوبی که با اعضای باشگاه اماراتی داریم، ظرف روزهای آینده قطعاً مشکلات را حل خواهیم کرد و او طبق قرارداد می‌تواند در باشگاه محبوبش به فوتبال ادامه دهد.

محمد محبی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: به‌هرحال مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد مباحث مالی است و تأمین منابع مالی مهم‌ترین دغدغه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه است. به‌نوعی هر مسئله‌ای را که دنبال می‌کنیم درنهایت به مسائل مالی ختم خواهد شد که امیدواریم طی روزهای آینده حل شود.

دیدگاه‌ها