کد خبر : 1857749 | 15 آذر 1401 ساعت 17:53 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

پورعلی‌گنجی روی پرسپولیس متمرکز است

شیفت مرتضی از جام جهانی به اولین دربی (عکس)

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از پشت سر گذاشتن چالش جام جهانی حالا باید برای بازی در اولین دربی خود آماده شود.

شیفت مرتضی از جام جهانی به اولین دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای مهم و موثر این فصل پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی بوده است. سرخ‌ها پس از خداحافظی سیدجلال حسینی نیاز داشتند نیروی باتجربه و مطمئن به خط دفاعی خود تزریق کنند و پورعلی‌گنجی یکی از بهترین گزینه‌های موجود بود.

نگرانی‌‌ای که در خصوص این مدافع وجود داشت بحث میزان آمادگی او پس از مصدومیت سخت از ناحیه رباط صلیبی و دوری طولانی مدتش از میادین بود اما با این حال مرتضی در ترکیب اصلی پرسپولیس جا افتاد و همچنین با نظر کی‌روش راهی جام جهانی شد.

1776324

پورعلی‌گنجی پس از تجربه سخت و هیجان انگیز دومین جام جهانی زندگی خود حالا باید نخستین دربی عمرش را نیز تجربه کند. بدون شک او برای این مسابقه انگیزه‌های بسیاری خواهد داشت.

از امروز، ملی‌پوشان با پایان مهلت استراحت‌شان به تمرین پرسپولیس اضافه شدند و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز با آمادگی خوبی در تمرین امروز حاضر شد‌. پورعلی‌گنجی در این فصل مورد اعتماد یحیی بوده و بعد از قرار گرفتن در ترکیب اصلی از هفته چهارم به طور کامل بازی کرده و حتی تعویض هم نشده است. او امیدوار است این روند را در ادامه فصل حفظ کند و حضور او در ترکیب اصلی سرخ‌ها در دربی قابل پیشبینی است.

1776325

دیدگاه‌ها