کد خبر : 1857759 | 15 آذر 1401 ساعت 18:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

هدایت ممبینی در جایگاه حسن کامرانی فر؛

معارفه دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال (عکس)

هدایت الله ممبینی داور بازنشسته به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال منصوب شد.

معارفه دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان کار پرهیزکاری در پست دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرانجام جانشین او معرفی شد و دوباره یک داور سابق در این جایگاه قرار گرفت. با حکم مهدی تاج، هدایت ممبینی به عنوان دبیرکل جدید انتخاب و شروع به کار کرد. 
مراسم تودیع و معارفه دبیرکل فدراسیون با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی، هدایت ممبینی، داود پرهیزکاری و جمعی از پرسنل فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز (سه شنبه 15 آذرماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. 

1776338

پیش از این داود پرهیزکار به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فعالیت می‌کرد و پس از پایان ماموریت 3 ماهه‌اش به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال انتخاب شد و جای خود را به داور سابق فوتبال ایران داد.
هدایت ممبینی در دوره قبلی ریاست مهدی تاج، به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و هم‌چنین ریاست کمیته بازاریابی این سازمان را بر عهده داشت. حالا او بالاترین پست اجرایی فدراسیون فوتبال را در اختیار دارد و یکی از مدیران ارشد به شمار می‌رود.
در زمان ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب شد و تا روز برگزاری انتخاب هشتم شهریور این پست را در اختیار داشت. حالا با آمدن ممبینی، دومین داور بین‌المللی و سابق فوتبال این جایگاه مهم و اجرایی را بر عهده گرفته و باید دید چه عملکردی از خود ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها