کد خبر : 1857774 | 15 آذر 1401 ساعت 19:45 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

جود بلینگام:

صادقانه برای این جشن شادی برنامه‌ریزی نکرده بودیم

جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، در مورد شادی گل جالب خود با جوردن هندرسون صحبت کرده است.

صادقانه برای این جشن شادی برنامه‌ریزی نکرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در مرحله حذفی جام جهانی با ارائه نمایشی درخشان با سه گل سنگال را مغلوب کرده و خط و نشانی بزرگ برای همه رقبای خود در راه قهرمانی کشید. اما گل دوم سه شیرها را جوردن هندرسون روی پاس جود بلینگام به ثمر رسانده و جشن شادی خاصی در مقابل صورت این بازیکن برپا کرد. حالا جود بلینگام در این رابطه توضیحاتی داده و مدعی شد آنها برنامه ریزی خاصی در مورد این حرکت نداشته اند.

1776389

جود بلینگام گفت: "این حرکت اصلا برنامه ریزی نشده بود. ما هرگز در مورد اینکه این شادی در صورتی که من به جوردن هندرسون پاس گل بدهم یا هر چیز دیگری صحبت نکرده ایم. البته ما در حال حاضر و اردوی تیم ملی انگلیس زمان زیادی را با یکدیگر می گذرانیم، اما این حرکت بدون هماهنگی قبلی بود. البته حالا فکر می کنم این شادی بعد از گل ما به حرکتی نمادین تبدیل شده است.

صادقانه بگویم، هندرسون بعد از گلزنی خیلی به من نزدیک شد و من آن لحظه با خودم فکر ‌کردم باید این کار را انجام دهیم. بنابراین من به سمت هندرسون رفتم و او نیز خیلی سفت و سخت سر خود را به سر من چسباند. بعد به این نتیجه رسیدم باید کمی بچرخم و به  سمت عقب خم شوم تا در وضعیت راحت تری قرار بگیرم. لحظه شیرینی بود و چنین جشن هایی بعد از گلزنی، چیزی است که برای همیشه زنده می ماند و من امیدوارم مردم برای مدت طولانی در مورد این کار من و هندرسون صحبت کنند."

دیدگاه‌ها