کد خبر : 1857782 | 15 آذر 1401 ساعت 20:50 | 18.2K بازدید | 33 دیدگاه

گای استفان:

امباپه چیزی کمتر از مسی و رونالدو ندارد

گای استفان، دستیار سرمربی تیم ملی فرانسه، به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه پرداخته است.

امباپه چیزی کمتر از مسی و رونالدو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در اولین دوره حضور خود در جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشته و با چهار بار گلزنی، نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2014 ایفا کرد. اما این روند در جام جهانی فعلی نیز استمرار یافته و کیلیان امباپه تا اینجا با پنج بار گلزنی، عنوان آقای گلی تورنمنت را به خود اختصاص داده است. گای استفان، دستیار دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه، توانایی های کیلیان امباپه را مورد ستایش قرار داده و او را همردیف ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توصیف کرده است.

1775341

گای استفان گفت: "کیلیان امباپه تا همین امروز نمایش درخشانی داشته و 9 گل در دو دوره رقابت های جام جهانی به ثمر رسانده که آمار فوق العاده ای است. فراموش نکنید این بازیکن هنوز حتی 24 سال هم سن ندارد. به نظر من کیلیان امباپه یک بازیکن بسیار بزرگ مانند ستاره هایی شبیه به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است و حتی آنها نیز به این تعداد موفق به گلزنی در جام جهانی نشده اند.

کیلیان امباپه یک بازیکن درجه یک و فرازمینی بوده و این موضوع را با مهارت های خود و خلاقیتش به خوبی در زمین مسابقه نشان می دهد. کیلیان امباپه دوست دارد به سمت تمام نقاط زمین حرکت می کند و این بازیکن با توانایی های شگفت انگیز خود موفق به انجام این کار می شود. امباپه در هر مسابقه ای قدرت خود را در زمین نشان می دهد."

دیدگاه‌ها