کد خبر : 1857783 | 15 آذر 1401 ساعت 21:09 | 84.7K بازدید | 38 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

متاسفم، راه مهار لیونل مسی را نمی‌دانم

فرانکی دی‌یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، متوقف کردن لیونل مسی را کار بسیار دشواری می داند.

متاسفم، راه مهار لیونل مسی را نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید یکی از جذاب ترین مسابقات جام جهانی را باید تقابل روز جمعه تیم های ملی آرژانتین و هلند، دو قدرت بزرگ دنیای فوتبال توصیف کرد. دو تیم مدعی این دوره جام جهانی بارها در تاریخ فوتبال به مصاف یکدیگر رفته و تقابل هایی به یادماندنی را رقم زده اند. حالا فرانکی دی‌یونگ که مدتی با لیونل مسی در ترکیب بارسلونا هم تیمی بود، به تمجید از کاپیتان آماده تیم ملی آرژانتین پرداخته و او را بازیکنی توصیف کرد که می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

1776422

فرانکی دی‌یونگ گفت: خب، من راه متوقف کردن لیونل مسی را نمی دانم. البته من با این بازیکن در بارسلونا همبازی بوده و مسی را به خوبی می شناسم، اما نمی دانم چگونه باید جلوی این بازیکن را در میدان گرفت. فراموش نکنیم برای 15 سال است که لیونل مسی در میدان سرنوشت مسابقات را رقم زده و هنوز هیچ کس هیچ راهی برای متوقف کردن این بازیکن در زمین پیدا نکرده است.

حتی لیونل مسی در تمرینات نیز همینگونه ظاهر شده و خودش کار را تمام می کند. ما در بازی هلند و آرژانتین فقط می توانیم مسی را در قالب یک تیم و با دفاع گروهی برای این بازیکن متوقف کنیم. من و لیونل مسی هنوز در مورد این دیدار به یکدیگر پیام نداده ایم و البته من قصد ندارم چنین کاری را نیز انجام دهم. من و او جمعه همدیگر را در زمین خواهیم دید."

دیدگاه‌ها