کد خبر : 1857806 | 16 آذر 1401 ساعت 01:02 | 402.7K بازدید | 87 دیدگاه

وقایع نگاری یک روز عجیب با عکسهای استثنایی

لحظه به لحظه با رونالدو در موقعیت انزجارآمیز!

کریستیانو رونالدو پس از تایید نیمکت نشینی در بازی با سوئیس در موقعیتی نبود که بگو و بخند راه بیندازد.

لحظه به لحظه با رونالدو در موقعیت انزجارآمیز!

به گزارش ورزش سه ،وقتی اتوبوس پرتغال به ورزشگاه رسید او سومین نفری بود که از آن خارج شد .در ورودی رختکن طبق معمول فرناندو گومز منتظر استقبال بازیکنان بود و وقتی نوبت به کریستیانو رونالدو رسید او هم متوجه خلق تنگ کریستیانو شد.

مدت کوتاهی بعد او با ورود به ورزشگاه و در میان تشویق های کرکننده شروع به گرم کردن با بازیکنان تعویضی کرد و سپس به جمع بازیکنان اصلی نزدیک شد و کنار ایستاد و تمرین شان را تماشا کرد.
بعد از این در ورزشگاه تصاویری از او حال گلزنی به غنا پخش شد و CR7  با همان قیافه بی‌تفاوت به تماشای صحنه‌ها و شوت زنی بازیکنان شروع کننده به سمت دروازه نشست.از نظر بعضی خبرنگاران او وسوسه می شد که پشت توپ برود و به سمت گلرهای خودی شلیک کند، اما هرگز این کار را نکرد و در نهایت اولین کسی بود که به رختکن رفت.
در راه بازگشت به شروع بازی، او در میان استقبال شدید عکاسان و بال بوی ها  به همه هم تیمی هایش سلام کرد و اندکی بعد با چهره ای شاد  سرود ملی را خواند. بعد از این و با شروع بازی  واکنش او روی نیمکت به اتفاقات بازی یکی از سوژه‌هایی بود که بیش از شادی زنندگان گل مورد توجه عکاسان حاضر در ورزشگاه قرار داشت. 
زمان واکنش برای کریس خیلی زود از راه رسید و وقتی گونسالو راموس جانشین جوان او گل اول بازی را زد، رونالدو با علم اینکه زیر نظر دوربینهاست به سمت او در گوشه سمت راست جنوبی زمین دوید تا در شادی گل تیم مشارکت کند. این رفتار رونالدو نشان داد که او حتی اگر از نیمکت نشینی ناراحت هم باشد، ترجیح می دهد در این مقطع صلح با سرمربی و هم تیمی های خود را در پیش گرفته و مثل یورو 2018 فقط روی کسب عنوان قهرمانی تمرکز کند. 
سپس نوبت به گل په‌په رسید که با این گل واقعا گل از گل کریستیانو شکفت. در ادامه او شاهد دیگر گل ها، هت‌تریک جانشینش بود و در دقیقه 70 و در حالی که بازی 5-1 به سود پرتغال در جریان بود، به زمین فرستاده شد. او بدون اخم و با چهره‌ای خندان این تصمیم سرمربی را پذیرفته و با روحیه‌ای مثال زدنی به ترکیب اضافه شد و حتی یک گل به ثمر رساند که از سوی داور آفساید گرفته شد.
گل ششم پرتغال هم از سوی یکی دیگر از جوانهای تیم (رافائل لیائ) به ثمر رسید. بازیکنانی که عرصه را بر سی آر هفت تنگ کرده‌اند اما چه باید کرد که هیچ‌کس نخواهد تونست زمان را متوقف کند. 
با هم تصاویر استثنایی و برگزیده از فعل و انفعالات رونالدو در بیرون و داخل زمین و واکنشهای او را مرور می‌کنیم. 
چه عکسهایی خوانندگان عزیز!

1776594
22 بازیکنی که قصد ورود به زمین را داشتند، یک طرف و یکی از ذخیره های تیم ملی پرتغال یک طرف... بله از رونالدویی صحبت می کنیم که همه نگاهها به او بود.
1776604
یک لحظه به این عکس شگفت انگیز توجه کنید تا متوجه تفاوت رونالدو با هر نیمکت نشین دیگر در دنیا بشوید! ثبت عکس او روی نیمکت در حین خواندن سرود ملی، جذاب تر و مهم تر از دیگر اتفاقات بازی بود!
1776602
رونالدو بدون اینکه خم به ابرو بیاورد با این موضوع کنار آمده بود. او این گونه همراه با دیگر نیمکت نیشینان پرتغال مراسم شروع بازی را انجام داد.
1776595
1776596
1776603
بعد از به ثمر رسیدن اولین گل پرتغال، همه منتظر واکنش رونالدو بودند؛ این بهترین واکنش ممکن بود که قطعا غیرمنتظره تر از آنی بود که فکرش را می کردیم. حتی تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم با انگشت رونالدو را به هم نشان می دادند و بیخیال گوشه زمین شادی دسته جمعی پرتغالی ها شده بودند.
1776597
1776598
رونالدو با استارتی مشابه استارتش بعد از گل اول، به گل دوم پرتغال هم واکنش نشان داده و سریعا خود را به په په رساند. تبریک ویژه رونالدو به کاپیتان دوم پرتغال تصویری جالب از بازی بود.
1776599
1776592
عکاسها توانستند این میمیک را هم از روی صورت او شکار کنند اما این اطوار فقط بازیگوش رونالدو در شبی است که نیمکت نشین بود
1776593
1776600
بازیگوشی های کریس روی نیمکت، سوژه های جالبی تقدیم عکاس ها کرد. او که خیلی عادت به نشستن و تماشای بازی ها ندارد، بخشی از زمان را هم این گونه پشت سر گذاشت...
1776601
1776606
1776607
این همان لحظه ای است که رونالدو دروازه سوئیس را باز کرد اما داور به علت آفساید آن را مردود اعلام کرد.
1776605
شاید همین توپ جمع کن از خود رونالدو بیشتر، استرس ورود او را به میدان می کشید تا چنین صحنه ای را تجربه کند!

دیدگاه‌ها