کد خبر : 1857833 | 16 آذر 1401 ساعت 09:07 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

ساپینتو و قایدی، امیدی که باقی می ماند

سرمربی تیم استقلال در جریان تمرین دیروز که در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، دقایقی کوتاه با مهدی قایدی صحبت کرد.

ساپینتو و قایدی، امیدی که باقی می ماند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی همانند محمد محبی از اینکه در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت، کمی ناراحت است اما در نهایت با این واقعیت کنار آمده و ریکاردو ساپینتو هم در روزهای اخیر در صحبت های جداگانه ای که با این دو بازیکن و هم چنین صالح حردانی و حتی مهدی مهدی پور داشته، سعی کرده این بازیکنان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر از نظر روحی و روانی آماده نگه دارد و آنها را متوجه این موضوع مهم کند که فوتبال با هر تصمیمی از سوی کارلوس کی روش ادامه دارد و ادامه درخشش در ترکیب تیم استقلال و تکرار قهرمانی در لیگ برتر کمتر از درخشش در ترکیب تیم ملی نیست. به خصوص که استقلال تماشاگران زیادی دارد.

مهدی قایدی اما این فصل در هفته های سپری شده در ترکیب استقلال خیلی در امر گلزنی و خلق موقعیت گل موفق نبوده اما با این حال یکی از مهره های مورد اطمینان ریکاردو ساپینتو در سمت چپ خط حمله تیم است. این یک تجربه جدید برای اوست به این خاطر که در گذشته بیشتر در نقش مهاجم مکمل و بازیکن شماره 10 برای استقلال بازی می کرده اما این فصل به نوعی وینگر چپ تیم بشمار می رود که در خیلی از بازی ها سعی می کند، در دفاع هم مشارکت کند که این برای ریکاردو ساپینتو ارزشمند است.

1755380

پیش بینی می شود ریکاردو ساپینتو در دربی هم به مهدی قایدی اعتماد کند. این مربی معتقد است مهدی قایدی هم به زودی نقش تعیین کننده ای در بردهای استقلال ایفاء می کند و در یک کلام موقعیت ها را تبدیل به گل خواهد کرد. هر چند برای مربی پرتغالی مهم برتری و موفقیت استقلال مهم است و خیلی برای او تفاوتی نمی کند که نام کدام بازیکن به عنوان گلزن استقلال ثبت شود. کما اینکه در سوپر جام از گلزنی امیر ارسلان مطهری خوشحال شد، همان بازیکنی که در ابتدای فصل او را نمی خواست و از وی خواسته بود، قرارداد با تیم را فسخ کند و راهی یک تیم جدید شود.

دیدگاه‌ها