کد خبر : 1857859 | 16 آذر 1401 ساعت 11:49 | 34.1K بازدید | 20 دیدگاه

جلوی انگلیس کل تیم مشکل داشت

کریمی: برد ولز با درخشش حسینی به دست آمد

پس از صحبت های روز گذشته محمد مومنی، حالا حجت کریمی به دفاع از عملکرد کاپیتان استقلال در جام جهانی پرداخته است.

کریمی: برد ولز با درخشش حسینی به دست آمد

به گزارش "ورزش سه"، پس از صحبت هایی که روز گذشته، محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال مطرح کرد، اکنون به نظر می رسد که دیگر عضو هیئت مدیره آبی پوشان در مقام پاسخگویی و دفاع از سنگربان تیمش، صحبت هایی را مطرح کرده است.

مومنی در گفتگویی اعلام کرده بود که «علیرضا بیرانوند مسی تیم ملی ایران است و اگر او مصدوم نمی شد، فاصله ایران و انگلیس 6 گل نبود. ضمن اینکه سیدحسین حسینی برای این دیدار آمادگی ذهنی نداشت». این گفته ها با واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی نیز همراه شد.

حالا حجت کریمی در گفتگویی که با خبرگزاری ایلنا داشته، با انتقاد به صحبت های بعضی منتقدان درباره عملکرد سیدحسین حسینی در تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بعضی ها جو را علیه تیم ملی خراب کرده بودند بنابراین کل تیم مقابل انگلیس مشکل داشت و مقصر حسینی نبود.

وی افزود: حسینی این ذهنیت را نداشت که می خواهد درون دروازه قرار بگیرد و به یکباره بعد از مصدومیت ناگهانی بیرانوند به او گفته شد که در چارچوب قرار بگیرد.

عضو هیات مدیره استقلال گفت: حسینی در بازی ولز عملکرد خیلی خوبی داشت. توجه داشته باشید اگر توپ دقایق اول مقابل ولز را نمی گرفت آن نتیجه خوب هم رقم نمی خورد و سرنوشت مسابقه تغییر می کرد.

به هر شکل به نظر می رسد که 2 عضو هیئت مدیره آبی پوشان درباره عملکرد سیدحسین حسینی در جام جهانی نظر مشترکی ندارند که البته به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، کاپیتان استقلال روی گل های انگلیس نقش چندانی نداشت و برابر ولز نیز یکی از بهترین های ایران بود.

1776747

دیدگاه‌ها