کد خبر : 1857899 | 16 آذر 1401 ساعت 14:23 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

ژوائو فلیکس:

در تیم ملی بیشتر از اتلتیکو از فوتبال لذت می‌برم

ژوائو فلیکس پس از بازی برابر سوئیس و در پاسخ به خبرنگاران اسپانیایی تایید کرد که در اتلتیکو از فوتبال لذت نمی برد.

در تیم ملی بیشتر از اتلتیکو از فوتبال لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در اولین بازی خود برای پرتغال در جام جهانی موفق به گلزنی شد. او در پیروزی 3-2 برابر غنا گل دوم تیمش را زد تا بهترین شروع ممکن را در این رقابت ها داشته باشد. ژوائو شب گذشته در پیروزی 6-1 پرتغال برابر سوئیس در یک هشتم نهایی جام جهانی نیز در ترکیب ثابت بود اما او در تیم باشگاهی اش بیشتر نیمکت‌نشین است. تا به اینجای فصل ژوائو در همه رقابت ها برای اتلتیکو تنها 819 دقیقه در زمین بوده و 19 بازی انجام داده است. 

1736499

ژوائو چهار گل زده و سه پاس گل هم داده است. او سه سال پیش از بنفیکا با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است ولی هرگز نتوانسته زیر نظر سیمئونه پیشرفت کند. او در فصل جاری یک بار پس از تعویض شدن، تنش لفظی سختی با سیمئونه داشت و با دسته ای از هواداران اتلتیکو نیز درگیر شد. خسته از تاکتیک های دفاعی سیمئونه و نیمکت نشینی های زیاد، ژوائو تصمیمش برای جدایی در زمستان قطعی است و طبق ادعای مارکا، ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو، این موضوع را به اطلاع مدیران اتلتیکو نیز رسانده و آنها مشکلی با جدایی اش ندارند.

1776822

روز گذشته خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد شایعات پیرامون ژوائو تایید کرد که بین این بازیکن و دیه‌گو سیمئونه اختلاف وجود دارد و او شرایط خوبی در تیم ندارد تا به نوعی جدایی احتمالی ژوائو را تایید کند.

ستاره جوان پرتغال شب گذشته پس از پایان بازی با سوئیس و در واکنش به اظهارات مارین، به خبرنگاران اسپانیایی گفت:«سبک بازی تیم ملی با اتلتیکو بسیار متفاوت است و اینجا از فوتبال لذت بیشتری می برم. جدایی از اتلتیکو؟ فعلا همه تمرکزم روی جام جهانی است و سپس به این موضوع فکر خواهم کرد. ایجنتم در مورد این قضیه با من صحبت نکرده و من هم دوست ندارم چیزی بدانم چون همه تمرکزم روی موفقیت با تیم ملی پرتغال است.»

دیدگاه‌ها