کد خبر : 1857925 | 16 آذر 1401 ساعت 17:15 | 39.4K بازدید | 15 دیدگاه

ناتان آکه:

هنوز از گواردیولا روش مهار مسی را نپرسیده‌ام

مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.

هنوز از گواردیولا روش مهار مسی را نپرسیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی هلند و آرژانتین روز جمعه از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. هلند توانست در یک هشتم نهایی آمریکا را 3-1 شکست دهد و آرژانتین هم 2-1 از سد استرالیا گذشت. ناتان آکه، مدافع تیم ملی هلند و باشگاه منچسترسیتی، جمعه برابر جولین آلوارز، هم‌تیمی خود قرار خواهد گرفت و البته می داند که دشوارترین بخش کار، مهار لیونل مسی است.

1776879

آکه در نشست خبری امروز خود گفت:«مهار مسی کار بسیار سختی است چرا که در مورد یکی از بهترین های تاریخ فوتبال حرف می زنیم. قبلا هم گفته ام که شاید مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ باشد و مهارش بسیار دشوار خواهد بود. البته که این یک چالش بزرگ نیز برای من محسوب می شود. معتقدم برای مهار مسی و دیگر مهاجمان خطرناک آرژانتین باید تیمی عمل کنیم. همه باید به مدافعان کمک کنند.»

1776880

آکه در مورد اینکه برای مهار مسی از پپ گواردیولا مشورت گرفته یا خیر، با خنده گفت:«خیر، هنوز از گواردیولا روش مهار مسی را نپرسیده ام.»

مهار جولین آلوارز:«جولین بازیکن فوق العاده ای است و در تمرینات بارها روبروی او قرار گرفته ام. حتی در تمرین نیز به سختی می توان او را محدود کرد. برابر او نیز کار سختی خواهیم داشت ولی آماده ایم.»

1776878

آکه در مورد شرایط هلند گفت:«ما تیمی بسیار خوب و سازماندهی شده‌ای هستیم. بازیکنان ما در بهترین باشگاه های دنیا بازی می کنند. اگر برابر آرژانتین از لحاظ تاکتیکی خوب کار کنیم، شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت.»

نقش لوییس فن‌خال در تحول هلند:«فکر می کنم از زمانی که او وارد تیم شد، برای ما عالی کار کرده است. بله، فن‌خال مربی ای بسیار صریح و مستقیم است. او به همه اجازه داد که بدانند در تیم چه نقشی دارند. اگر شروع کننده هستید یا اگر نیمکت نشین هستید، دقیقا می دانید که در تیم چه کاری باید انجام دهید و نقش شما چیست و من فکر می کنم این موضوع برای همه اعضای تیم کاملاً روشن شده است. فن‌خال همیشه حامی بازیکنانش است و با او به راحتی می توان ارتباط برقرار کرد. به همین دلیل همه برای او می جنگند.»

دیدگاه‌ها