کد خبر : 1857931 | 16 آذر 1401 ساعت 17:55 | 19.4K بازدید | 10 دیدگاه

از فیکس آلبی‌سلسته تا سوژه خنده: آخرین فرصت لائوتارو

شرایط برای لائوتارو مارتینز نسبت به روزهای ابتدایی جام جهانی کاملا متفاوت شده و حالا او به سوژه تمسخر دوست‌داران فوتبال تبدیل شده است. آیا بازی با هلند او را به اوج بر می‌گرداند؟

از فیکس آلبی‌سلسته تا سوژه خنده: آخرین فرصت لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز به عنوان یکی از مهره های ثابت آرژانتین وارد جام جهانی شد و در اولین بازی برابر عربستان در ترکیب اصلی نیز قرار گرفت. او دو گل زد که هر دو آفساید بودند و در نهایت آرژانتین بازی را 2-1 باخت تا دنیا شوکه شود. شکستی که به خصوص برای لائوتارو گران تمام شد. 

1767610

مهاجم اینتر در بازی سوم مقابل لهستان از ترکیب اصلی خارج شد و جای خود را به جولین آلوارز داد و ستاره سیتی نیز از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد. انزو فرناندز و الکسیس مک آلیستر نیز شرایطی مشابه آلوارز داشتند و هر دو قرار بود نیمکت نشین باشند اما همه چیز در قطر به سودشان شد. حالا جولین، انزو و الکسیس در ایده های لیونل اسکالونی جایگاهی ثابت دارند ولی لائوتارو نقشی ثانویه پیدا کرده است. او که در بازی برابر استرالیا چند موقعیت عالی را از دست داد و حالا گل نزدن هایش سوژه تمسخر شده، شرایط روحی مناسبی ندارد اما اسکالونی معتقد است که اکنون به لائوتارو بیشتر از همیشه نیاز دارد. 

1776901

وقتی از اسکالونی در مورد لائوتارو سوال شد گفت:«در فوتبال امروز همه بازیکنان چه اصلی ها و چه نیمکت نشین ها، بدنی و ذهنی باید آماده باشند و من انتظارم از بازیکنان نیمکت‌نشین بیشتر است. ما یک بازی فینال گونه برابر هلند داریم و شک ندارم که در آن بازی نقش بازیکنان ذخیره حتی بیشتر از بازیکنان اصلی خواهد بود. شاید کار به وقت های اضافه کشیده شود و من به پنج بازیکن باانگیزه روی نیمکت نیاز دارم تا وارد زمین شوند و ورق را برگردانند.»

حال باید دید بازی با هلند می تواند لائوتارو را بار دیگر به اوج برگرداند یا خیر.

دیدگاه‌ها