کد خبر : 1857951 | 16 آذر 1401 ساعت 19:40 | 26.5K بازدید | 8 دیدگاه

دردسر جدید پاریس: همه نمی‌توانند از قطر با جام برگردند

کریستوف گالتیه این روزها بر سر یک دوراهی قرار دارد. هفت بازیکن اصلی تیم او همچنان در جام جهانی هستند و ممکن است تا آخرین روز در این تورنمنت بازی کنند.

دردسر جدید پاریس: همه نمی‌توانند از قطر با جام برگردند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن این روزها با یک سوال ذهنی مواجه است که نمی‌تواند برای آن پاسخ صریحی پیدا کند. از یک سو او تمایل دارد دست‌کم چند نفر از بازیکنان ملی‌پوش تیمش به فینال جام جهانی رسیده و جام را فتح کنند ولی از سوی دیگر می‌خواهد همه ستاره‌های خود را هر چه زودتر، بدون مصدومیت، در اختیار داشته باشد.

گالتیه امروز در مصاحبه‌ای با تله‌ماتین به این تضاد منافع اشاره کرد و گفت:" برای ستاره‌های تیمم که در جام جهانی هستند خوشحالم و افتخار می‌کنم که آنها را در تیمم دارم. ولی در عین حال نگران زیاد شدن تعداد بازی‌هایشان در قطر هستم چون هر چه بیشتر بازی کنند احتمال مصدومیت‌شان بیشتر می‌شود".

1776950

در شروع جام جهانی دوازده بازیکن پی‌اس‌جی توسط تیم‌های ملی حاضر در این تورنمنت فراخوانده شدند و راهی این کشور حاشیه خلیج فارس شدند. ولی از آن دوازده نفر در حال حاضر تنها هفت نفر با تیم‌هایشان همچنان در جام حضور دارند. برخی دیگر مثل کیمپمبه و نونو مندس هم با اینکه تیم‌هایشان همچنان در جام است ولی به دلیل مصدومیت با قطر خداحافظی کرده‌اند.

گالتیه در این مصاحبه اشاره می‌کند که می‌داند پس از جام جهانی باید از نظر روحی‌ روانی روی این گروه از بازیکنان تیمش به صورت ویژه کار کند. به خصوص گروهی که بعد از حذف تیم‌هایشان شرایط سختی را تجربه کرده‌اند تا خواهند کرد. او در این باره گفت:" می‌گویند بهترین دارو پیروزی و کسب افتخار است. از تیم ما امباپه با فرانسه، مارکینیوش و نیمار با برزیل، مسی با آرژانتین، دانیلو و ویتینیا با پرتغال و اشرف حکیمی با مراکش هنوز این شانس را دارند. ولی می‌دانم تا چند هفته دیگر باید از نظر روحی روانی روی بعضی از آنها کار کنم چون در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود و بقیه از نظر روحی با فشار زیادی مواجه می‌شوند".

دیدگاه‌ها