کد خبر : 1857959 | 16 آذر 1401 ساعت 20:14 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

ابراهیما کوناته:

جای نگرانی نیست، امباپه مقابل انگلیس بازی می‌کند

ابراهیما کوناته، مدافع تیم ملی فرانسه، تایید کرد که کیلیان امباپه مشکلی برای همراهی این تیم مقابل انگلیس ندارد.

جای نگرانی نیست، امباپه مقابل انگلیس بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شد و در این مرحله کار دشواری مقابل لهستان پیش رو نداشت و با درخشش کیلیان امباپه به جمع هشت تیم نهایی مسابقات صعود کرد. حالا خروس ها در بازی یک چهارم نهایی مقابل انگلیس مدعی قرار خواهند گرفت که آن ها هم به عنوان صدرنشین مرحله گروهی به دور حذفی صعود کردند و در یک هشتم نهایی سنگال را به راحتی از پیش رو برداشتند.

امباپه تمرینات گروهی روز سه شنبه تیم ملی فرانسه را از دست داد و این نگرانی به وجود آمد که او برای تقابل حساس با انگلیس مشکلی داشته باشد. کوناته در این باره گفت: "جای نگرانی نیست. ما روی او مانند همه بازیکنان گروه حساب می کنیم. همه باید برای رویارویی با انگلیس در سلامت کامل باشند."

گزاف نیست اگر بگوییم که کیلیان امباپه شاخص ترین ستاره جام جهانی تا اینجای مسابقات بوده است. مهاجم تیم ملی فرانسه تا قبل از آغاز مرحله یک چهارم نهایی پنج گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان جام جهانی قطر قرار دارد.

با این وجود ستاره تیم ملی فرانسه در مقابل انگلیس با یک آزمون دشوار مواجه است. جایی که او باید مقابل یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا یعنی کایل واکر قرار بگیرد؛ تقابل جذابی که مدافع تیم ملی فرانسه یعنی ابراهیما کوناته نیز برای تماشای آن لحظه شماری می کند.

کوناته گفت: "واکر و امباپه دو بازیکن بسیار بزرگ هستند.  واکر یکی از بهترین مدافعان راست جهان است، من نمی‌توانم صبر کنم تا این نبرد را ببینم. اما دفاع در برابر امباپه پیچیده است. کیلیان چشمگیر است. هر سال او تکامل می یابد و حتی بهتر می شود. نمی دانم او کجا متوقف خواهد شد. ما خوش شانس هستیم که او را در تیم خود داریم و نه مقابل خودمان."

 

دیدگاه‌ها