کد خبر : 1857974 | 16 آذر 1401 ساعت 21:55 | 788 بازدید | 0 دیدگاه

پاراتکواندوکاران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‌های پاراگرندپری در ریاض برگزار شد و طی آن ملی‌پوشان ایران رقبای خود را شناختند.

پاراتکواندوکاران حریفان خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های نهایی پاراگرندپری ریاض -۲۰۲۲ با حضور ۷۷ تکواندوکار از ۲۶ کشور فردا پنجشنبه ۱۷ آذرماه به میزبانی عربستان در سالن «گرین‌هال» شهر ریاض برگزار خواهد شد.

جلسه فنی و قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده از جمله نمایندگان کشورمان برگزار شد و طی آن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن ۶۳- کیلوگرم گروه آقایان کلاس k44، سعید صادقیان پور دور نخست برابر «زوخردین توخیروف» از ازبکستان رو به رو می‌شود و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار ترکیه و عربستان خواهد رفت. در این وزن ۸ تکواندوکار حضور دارند.

علیرضا بخت دارنده مدال طلای پاراگرندپری بلغارستان در وزن ۸۰- کیلوگرم در حضور ۸ تکواندوکار حاضر، دور نخست به مصاف «مارئو لوئیز ناجرو» از مکزیک می‌رود و درصورت پیروزی با برنده دیدار قزاقستان و عربستان رو به رو می‌شود.

حامد حق شناس در وزن ۸۰+ کیلوگرم که ۸ شرکت کننده دارد، ابتدا با «چیکارا ایتو» از ژاپن دیدار می‌کند و درصورت برتری مقابل نماینده لهستان و ترکیه قرار می‌گیرد.

در گروه بانوان، مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم مقابل «نورچیهان اکینچی» از ترکیه به روی شیاپ چانگ می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار مغولستان یا تیم پناهندگان مواجه می‌شود. در این وزن ۷ تکواندوکار ثبت نام شده‌اند.

روزا ابراهیمی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا «پالشا گورهان» از نپال را پیش رو دارد و در صورت برتری «مایارا فرناندز» از برزیل حریف وی خواهد شد. در این وزن ۵ تکواندوکار شرکت می‌کنند.

رایحه شهاب در وزن ۶۵- کیلوگرم دیدار اول مقابل «سچلی ار» از ترکیه به میدان می‌رود و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار ۲ نماینده برزیل می‌رود. ۸ تکواندوکار در وزن شهاب حضور دارند.

دیدگاه‌ها