کد خبر : 1858017 | 17 آذر 1401 ساعت 11:50 | 53K بازدید | 4 دیدگاه

حسرت بارسا: کاش ستاره مراکش را خریده بودیم!

مدیران بارسلونا در آستانه جذب یاسین بونو، دروازه‌بان مراکش، قرار داشتند اما این انتقال عملی نشد.

حسرت بارسا: کاش ستاره مراکش را خریده بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یاسین بونو در دیدار برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر باعث شد که توجه بسیاری به این دروازه‌بان تیم ملی مراکش جلب شود. 
او در طول بازی عملکرد خوبی داشت و مانع از باز شدن دروازه تیمش توسط مهاجمان لوئیز انریکه شد اما درخشش اصلی این بازیکن در ضربات پنالتی بود که باعث شد مراکش در کمال ناباوری به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند. 
حالا روزنامه موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که این بازیکن در فهرست خرید این باشگاه قرار داشت اما انتقال او به نوکمپ در نهایت عملی نشد. 

1776736

یکی از منابع نزدیک به مدیران بارسا مدعی شده است که آنها در ابتدای ماه فوریه گذشته در حال بررسی شرایط دروازه‌بانان مختلفی بودند و بونو یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه بود. 
در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که اقدامی برای خرید این بازیکن نکنند و با دروازه‌بانانی که در اختیار داشتند به کارشان ادامه دهند اما حالا از این تصمیم پشیمان به نظر می‌رسند. 
مراکش حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی پرتغال قرار بگیرد و اگر بونو بتواند در این بازی نیز با درخشش خود باعث صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر جام جهانی شود، نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال کشورش ماندگار کرده است. 

دیدگاه‌ها