کد خبر : 1858027 | 17 آذر 1401 ساعت 12:56 | 52.2K بازدید | 25 دیدگاه

دیوید سیمن:

هرگز نمی‌خواهم رونالدو را در آرسنال ببینم

نظر دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق آرسنال، درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه تغییر کرده است.

هرگز نمی‌خواهم رونالدو را در آرسنال ببینم

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد باعث شده که شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی او در نیم فصل دوم به گوش برسد. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که ممکن است آرسنال شرایط این بازیکن را بررسی و برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند. 
این در حالی است که سیمن نیز یکی از کسانی بود که پیش از این از مدیران این باشگاه لندنی خواسته بود که جذب این ستاره پرتغالی را در نظر بگیرند چون می‌تواند کمک بسیاری به این تیم در مسیر کسب جام قهرمانی لیگ برتر در این فصل داشته باشد اما ظاهرا حالا نظر او تغییر کرده است. 

1774141

این دروازه‎‌بان سابق آرسنال در این باره گفت:« صحبت‌هایی درباره رونالدو انجام شده است. پیش از این گفته بودم که دوست دارم به آرسنال بیاید اما حالا صادقانه نظرم دیگر این نیست. من نمی‌دانم چرا رفتار او تا این حد تغییر کرده است. دیدم که در بازی برابر کره جنوبی از زمین بیرون رفت، در حالی که فحش می‌داد و به کادر فنی و سرمربی حرف‌هایی می‌زد.»
او با اشاره به شناخت سابقش از این بازیکن اظهار داشت:« من با خودم فکر کردم که آیا این واقعا رونالدو است؟ او بهترین بازیکن دنیاست، واقعا نیازی نیست که چنین رفتاری داشته باشد. به همین دلیل دوست ندارم او را در آرسنال ببینم. هماهنگی در این باشگاه و اتحاد آنها عالی است.»

دیدگاه‌ها