کد خبر : 1858043 | 17 آذر 1401 ساعت 14:20 | 26.9K بازدید | 8 دیدگاه

توقف استقلال در یک بازی دوستانه

تیم فوتبال استقلال ظهر امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی یک – یک رسید.

توقف استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ریکاردو ساپینتو که خود را برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و جدال حساس در دربی پایتخت آماده می کنند، امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.

در این دیدار، آبی پوشان خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. ارسلان مطهری که در دیدار سوپرجام برابر نساجی گل قهرمانی تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 6 و روی یک پاس در عمق، در مصافی تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

1777228

در ادامه نفتی ها برای جبران گل خورده به روی دروازه استقلال فشار آوردند که در دقیقه 15 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شدند. با وجود تشخیص درست سیدحسین حسینی، اما پیمان میری موفق شد توپ را وارد دروازه کند بازی یک – یک مساوی شود.

این نتیجه تا پایان بازی نیز باقی ماند تا دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دهند. در این بازی تیم استقلال در هر دو نیمه با ترکیبی متفاوت بازی کرد.

1777230

استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، محمد محبی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به مصاف حریف خود رفت.

یامگا به مانند بازی های لیگ برتر، در پست دفاع راست به کار گرفته شد و روزبه چشمی نیز به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کرد.

لازم به ذکر است که این بازی در زمین اصلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

1777231

آبی پوشان پیش از این نیز در یک دیدار دوستانه برابر هوادار با شکست روبرو شده بودند. استقلال خود را برای جدال حساس 29 آذر برابر پرسپولیس آماده می کند.

دیدگاه‌ها