کد خبر : 1858083 | 17 آذر 1401 ساعت 18:50 | 44.5K بازدید | 18 دیدگاه

پاسخ عجیب فان‌خال به ستاره آرژانتین (عکس)

لوییس فان‌خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند، به شکل جالبی پاسخ انتقادات آنخل دی ماریا را داده است.

پاسخ عجیب فان‌خال به ستاره آرژانتین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند که در گروه اول رقابت های جام جهانی صدرنشین شد، در مرحله یک هشتم نیز کار سختی برای شکست تیم ملی آمریکا نداشت و به جمع هشت تیم برتر جام جهانی پیوست. حالا آنها فردا در دیداری دشوار و سرنوشت ساز به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهند رفت. اما این جدال برای لوییس فان‌خال طعم متفاوتی دارد و این سرمربی هلندی در سال 2015 هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت و در آن مقطع آنخل دی ماریا که به تازگی از رئال مادرید راهی اولدترافورد شده بود، زیر نظر این سرمربی هلندی اصلا عملکرد خوبی نداشت. 

1777324

دی ماریا بعدها به انتقاد از فان‌خال پرداخته و او را بدترین سرمربی دوران ورزشی خود معرفی کرد. حالا و بعد از هفت سال، تیم تحت هدایت لوییس فان‌خال به مصاف آرژانتین و دی ماریا می رود و سرمربی هلند به شوخی پاسخ ستاره باتجربه آلبی سلسته را داده است.

لوییس فان‌خال گفت: "من بسیار متاسفم که آنخل دی ماریا یک بار گفته من بدترین مربی‌ای هستم که او تا به حال داشته است. ممفیس دیپای اینجا کنار من نشسته است. او نیز در آن مقطع در منچستریونایتد بود و ما همدیگر را می بوسیم (با خنده) البته این این اتفاق رخ نخواهد داد، اما در فوتبال شرایط اینگونه است. درست است که حالا مردم با شنیدن این خاطرات می خندند، اما من در فینال جام حذفی ممفیس دیپای را نیز در ترکیب قرار ندادم. شاید این کار جالب نباشد، اما باور کنید  یک سرمربی این کار را بدون دلیل انجام نمی دهد. شاید هم این تصمیم اشتباه بوده است. ببینید حالا چطور با هم رفتار می کنیم، من و ممفیس رابطه دوستانه و خوبی داریم."

1777325

دیدگاه‌ها