کد خبر : 1858085 | 17 آذر 1401 ساعت 18:41 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم بعد از تعطیلی طولانی بازی خوبی باشد

آشوبی: غیبت تماشاگران، جذابیت دربی را کم می‌کند

در آستانه دربی تهران بازیکن سال های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس درباره شرایط این بازی صحبت‌هایی مطرح کرد.

آشوبی: غیبت تماشاگران، جذابیت دربی را کم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که فصل پیش نوار قهرمانی های سریالی اش توسط آبی های تهرانی پاره شد این فصل در حالی صدرنشین مسابقات است که نفس استقلال را پشت سر خود حس می‌کند. در همین راستا فرزاد آشوبی به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس امسال از ابتدا پیش فصل خوبی را سپری کرد. بنا بر خواست و نظر کادر فنی موفق به جذب بازیکنان خیلی خوبی شد و خروجی این موضوع منتج به صدرنشینی تا به اینجای کار شده است. پرسپولیس ساختار دفاعی فوق العاده‌ای دارد و در بخش هجومی نیز با توجه به داشته‌هایش می‌تواند شکل و فرم بهتری ارائه دهد. در این بین یک موضوع مطرح است و آن هم تغییرات زیادی است که در ترکیب امسال پرسپولیس به وجود آمد. قطعا این اتفاق باعث زمان‌بر شدن فرآیند تکامل تیم خواهد شد ولی در مجموع تا به اینجای کار پرسپولیس عملکرد قوی و مطلوبی داشته است.

او در خصوص دربی تهران نیز توضیح داد: با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ و به این دلیل که به صورت مستقیم در جریان شرایط دو تیم در این مدت نبوده ایم خیلی سخت است که درباره دربی با قطعیت صحبت کنیم. به شخصه دوست دارم فارغ از نتیجه یک بازی جذاب باشد و هر دو تیم برای برنده شدن بجنگند. با توجه به داشته‌های هر دو تیم می‌توان این انتظار را داشت که یک مصاف خیلی خوب را مشاهده کنیم.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی عنوان کرد: همیشه نگاه های زیادی معطوف به دربی بوده و هست. این موضوع در ابعاد هواداری و رسانه ای کاملا مشهود است و قطعا بازیکنان نیز چنین فضایی را حس می‌کنند و با آن درگیر می‌شوند. قطعا تیمی موفق‌تر خواهد بود که با این فضای سخت، پر انتظار و پر استرس بهتر کنار بیاید. عدم حضور تماشاگران در این بازی نقطه تاریک و غیرقابل قبولی است که متاسفانه مدت‌هاست گریبان فوتبال ما را گرفته و بخشی از جذابیت را حذف کرده است. در کل فوتبال ما مدت‌هاست که از عنصر جذابیت فاصله گرفته و حالا اگر حضور تماشاگر را هم از آن بگیری این عدم جذابیت کامل می‌شود.

آشوبی که هدایت نوجوانان پرسپولیس را به عهده دارد در خصوص شرایط این تیم گفت: تا همین دو بازی قبل روند خوبی را داشتیم طی می‌کردیم اما متاسفانه یک اتفاق حاشیه‌ای و جوانی کردن از سوی بازیکن ما بخش بزرگی از آمادگی و قدرت ذهنی تیم را برای حداقل یکی دو بازی دچار وقفه کرد. مجددا در حال تلاش هستیم که برگردیم و شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. البته هنوز بازی های زیادی باقی مانده و فکر می کنم عملکردمان هم تا به اینجای رقابت‌ها قابل دفاع است. واقعیت این است که با یک گروه سنی سخت کار می‌کنیم که در ابعاد ذهنی و بدنی خود نوسان زیادی دارند. صحبتم را اینگونه تکمیل کنم که اگر همین شرایط را با گذشته مقایسه کنیم متوجه رشد و پیشرفت تیم در این مدت می‌شویم.

دیدگاه‌ها