کد خبر : 1858087 | 17 آذر 1401 ساعت 18:51 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

جود بلینگام:

با ارلینگ هالند رفیقم و به هم پیام می‌دهیم

جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، اذعان داشت رابطه دوستانه ای با ارلینگ هالند دارد و آنها به هم پیام می دهند.

با ارلینگ هالند رفیقم و به هم پیام می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشته و تحسین هواداران فوتبال را برانگیخته است. البته این هافبک جوان در یک سال اخیر و در لباس دورتموند نیز درخشان ظاهر شده و بسیاری از تیم های بزرگ و متمول اروپا خواهان جذب او هستند. فصل گذشته جود بلینگام و ارلینگ هالند در کنار یکدیگر در دورتموند فوق العاده کار کردند و البته ستاره نروژی تابستان امسال راهی منچسترسیتی شد. حالا بلینگام فاش کرد ارتباطش با ارلینگ هالند هنوز برقرار است و آنها هر از چند گاهی با یکدیگر شوخی می کنند.

1768297

جود بلینگام گفت: "رفتار ارلینگ هالند با من همیشه واقعا دلگرم کننده است. او قبل و بعد از بازی اول تیم ملی به من پیام داد و ابتدا گفت موفق باشید و بعد هم گفت آفرین. صادقانه ما هر از چند گاهی صحبت می کنیم. معمولا وقتی هر دو در حال بازی هستیم، اغلب اوقات این اتفاق می افتد. 

اما صادقانه بگویم، معمولا مکالمات ما شوخی و در مورد چیزهای خنده دار است. اگر ارلینگ هالند چیز خنده داری ببیند و یا من چیزی پیدا کنم که قبل در موردش صحبت کرده ایم، برای یکدیگر می فرستیم. اما حقیقت این است که هیچ وقت پیام های همدیگر را چک نمی کنیم و این اتفاق همیشه رخ نمی دهد."

دیدگاه‌ها