کد خبر : 1858088 | 17 آذر 1401 ساعت 18:48 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

این اولین باری بود که چنین سبکی را اجرا کردیم؛

سکوت مرموز پائولو بنتو در مورد جدایی از کره!

پائولو بنتو می‌گوید همیشه ارتباطم با تیم‌ملی کره جنوبی را حفظ خواهم کرد.

سکوت مرموز پائولو بنتو در مورد جدایی از کره!

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو و تیم ملی کره جنوبی دیشب، پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل برزیل (1-4) از فرودگاه اینچئون به کشور بازگشتند.

سرمربی پرتغالی که پیش از این خبر جدایی خود از سمت مربیگری را داده بود، در بدو ورود به فرودگاه، وضعیت حضور خود در مسابقات قطر را در گفتگو با خبرنگاران بررسی کرد.

بنتو با اشاره به روند کار در کره توضیح داد: در کل، همه چیز خوب پیش رفت.  اگرچه در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدیم، اما همچنان سبک بازی خود را مقابل تیمی بسیار قدرتمند حفظ کردیم. من همیشه با کره جنوبی ارتباط خواهم داشت، چه از نظر شغلی و چه از نظر زندگی شخصی.

1777329

پائولو بنتو سرمربی پیشین کره‌جنوبی در مورد این تیم عنوان کرد: کره همیشه در قلب من خواهد بود. هم در زندگی و هم در فوتبال، اعتماد به کاری که انجام می دهید بسیار مهم است. از همان ابتدا به تیم توضیح دادم که این سبکی است که به ما کمک می کند تا به هدفمان برسیم. بازیکنان اعتماد داشتند که این سبک برای ما کار می‌کند.

وی افزود: با تمام احترامی که برای فوتبال کره جنوبی قائلم، این سبکی بود که قبلاً در اینجا استفاده نشده بود. بازیکنان معتقد بودند که کار خواهد کرد و در مسیر باقی ماندند. باید به آن‌ها به خاطر این موضوع و حرفه‌ای‌گری که در مسابقه نشان دادند، تبریک بگویم.

او در پایان دلیل عدم تمدید قرارداد را فاش نکرد. پائولو بنتو در سن 53 سالگی پس از چهار سال سرمربیگری در کره جنوبی، این تیم را ترک می کند.

1777328

دیدگاه‌ها