کد خبر : 1858135 | 17 آذر 1401 ساعت 21:10 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی نزدیک آویژه صنعت در اراک رقم خورد؛

ناکامی بسکتبالیست‌های نبوغ در گرفتن انتقام

نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.

ناکامی بسکتبالیست‌های نبوغ در گرفتن انتقام

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال، تیم نبوغ اراک در سالن ۲۵۰۰ نفری امام خمینی(ره) میزبان تیم آویژه صنعت مشهد بود که تیم آویژه صنعت با نتیجه ۵۴ بر ۵۲ از سد میزبان خود گذشت.

کوارتر اول را تیم نبوغ با قدرت آغاز کرد و توباک بازیکن پست پنج این تیم در همان ابتدا با چهار پرتاب ٨ امتیاز برای نبوغ به ارمغان آورد. حامد حسین‌زاده بعد از چهار دقیقه با یک پرتاب ۳ امتیازی توانست اختلاف را کم کند.

سرعت بالای بازیکنان در حمله به هیجان این بازی افزوده بود. حسن علی‌اکبری سنتر قامت آویژه صنعت با به دست آوردن چند امتیاز  اختلاف را کم کرد که این کوارتر با نتیجه ۱۳ بر ۹ به سود نبوغ پایان یافت.

کوارتر دوم با اسلم دانک توباک آغاز شد. کورین هنری گارد راس آمریکایی آویژه صنعت در طراحی حملات این تیم نقش به‌سزایی داشت و پاس های منجر به امتیازی را به هم‌تیمی‌های خود هدیه داد. در دقایقی از این کوارتر تیم نبوغ با اشتباهات فراوان موجب شد فرصت را به حریف بدهد و بازی به تساوی کشیده شود.

1777449

در مجموع دو کوارتر هر دو تیم نسبتا از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردند و ترنورهای زیادی ثبت کردند که این کوارتر با نتیجه ۲۴ بر ۲۴ به تساوی کشیده شد.

کوارتر سوم بازی را آویژه صنعت خوب آغاز کرد و علیار نجفی پرتاب‌های منجر به گل خوبی را برای آویژه به ارمغان آورد. ترنورهای نبوغ در دقایقی از این کوارتر فرصت را به آویژه داد تا اختلاف را به ۷ امتیاز برساند که در این میان، تشویق تماشاگران اراکی فضای مهیجی را در سالن بوجود آوردند.

حماد سامری، سرمربی نبوغ با گرفتن تایم استراحت جان تازه‌ای را به تیم خود داد و آن ها اختلاف را به ۲ رساندند و این کوارتر زیبا و مهیج با نتیجه ۴۰ بر ۳۸ به سود آویژه صنعت مشهد به پایان رسید.

کوارتر چهارم را هر دو تیم با سرعت بالا شروع کردند و هر دو سرمربی با جنب و جوش فراوان در کنار خط بازیکنان خود را هدایت می‌کردند که عدم تمرکز بازیکنان نبوغ موجب شد آویژه صنعت اختلاف را به ٩ امتیاز برساند و در نهایت مشهدی‌ها به برد برسند.

حامد حسین‌زاده از آویژه صنعت مشهد با ۱۷ امتیاز و ۵ ریباند امتیازآورترین بازیکن این بازی لقب گرفت.

عکس: مهران ساکی

دیدگاه‌ها