کد خبر : 1858187 | 18 آذر 1401 ساعت 14:42 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مدعیان در هفته سیزدهم سوپرلیگ زنان؛

فجر در شیراز هفت تایی شد!

هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، ظهر امروز با پیروزی پیکان، نصر و پالایش، سه مدعی اصلی قهرمانی پشت سر گذاشته شد.

فجر در شیراز هفت تایی شد!

به گزارش ''ورزش سه''، سیزدهمین هفته از نخستین فصل سوپرلیگ زنان در حالی ظهر امروز از ساعت ۱۱ با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که در پایان این مسابقات، سه تیم نخست جدول در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

مس رفسنجان ۱ – ۴ پیکان

شاگردان نیلوفر اردلان که در هفته‌ی گذشته موفق به کسب پیروزی در یک دیدار شش امتیازی برابر پالایش نفت آبادان شده بودند، برای تداوم صدرنشینی نیاز به پیروزی در برابر تیم چهارم جدول، مس رفسنجان داشتند. اما در مقابل مسی‌ها در هفته‌ی گذشته نتیجه را به نصر واگذار کرده بودند و آن‌ها نیز برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی نیاز به کسب نتیجه ی مطلوب در این مسابقه را داشتند.
در پایان این دیدار این پیکانی‌ها بودند که موفق شدند با گل‌های نسیمه غلامی، زیبا افروغ و دبل خانم گل فصل گذشته ی مسابقات، مارال ترکمان، از سد حریف کرمانی خود بگذرند و همچنان با ۳۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی بمانند.

1777530

صنعت فجر شیراز ۰ – ۷ نصر فردیس

در دیگر دیدار حساس این هفته، با توجه به مصدومیت سه بازیکن اصلی تیم نصر، فاطمه شریف از بازیکنان جوان خود در این دیدار بهره برد و در نهایت نیز موفق شدند با به ثمر رساندن هفت گل از سد میزبان قعرنشین خود بگذرند، با این نتیجه نصر با ۲۹ امتیاز، همچنان جدی ترین دنبال کننده‌ی پیکان در صدر جدول است و به نظر می‌رسد مشابه رقابت حساس نصر و پیکان برای قهرمانی در لیگ برتر سال گذشته را امسال نیز در سوپرلیگ فوتسال زنان شاهد هستیم.

نتایج کامل هر چهار مسابقه هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان به شرح زیر است.

هیئت فوتبال نطنز ۱ – ۲ پالایش نفت آبادان
مس رفسنجان ۱ – ۴ پیکان تهران
ملی حفاری ۵ – ۴ رایزکو صفادشت
صنعت فجر شیراز ۰ – ۷ نصر فردیس

عکاس : سوگند نظمی

دیدگاه‌ها