کد خبر : 1858214 | 18 آذر 1401 ساعت 17:47 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

برزگر: مقابل استقلال باانگیزه‌ترین بازیکن بودم

مهاجم آینده دار نفت مسجدسلیمان که توانست از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شود، حالا مورد اعتماد رضا مهاجری نیز قرار گرفته است.

برزگر: مقابل استقلال باانگیزه‌ترین بازیکن بودم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان توانست در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تیم استقلال را با نتیجه یک بر یک متوقف کند. برای شاگردان رضا مهاجری که تا پیش از تعطیلی مسابقات دچار افت شدید شده بودند، قطعا این نتیجه نویدبخش گام‌های مثبت خواهد بود. آریا برزگر مهاجم جوان نفت که در این فصل چندان فرصت بازی به دست نیاورده بود اما مقابل استقلال به میدان رفت، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: اولین بازی دوستانه ما که سر و شکل جدی داشت را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی انجام دادیم که بازی بسیار خوبی از طرف هر دو تیم بود. بچه ها بهترین عملکرد خود را داشتند و دستورات تاکتیکی کادر فنی را به نحو احسن اجرا کردند. کیفیت بازی به قدری بالا بود که برای همه جذابیت داشته باشد.

او که به نظر می‌رسد موفق به جلب نظر سرمربی خود شده، در این باره عنوان کرد: با اعتماد آقای مهاجری در این بازی توانستم در ترکیب ثابت تیم به میدان بروم تا دقیقه 75 بازی کنم. 

1777604
برزگر درباره عملکرد خودش در این بازی توضیح داد: استقلال تیم خیلی بزرگی است و به همین دلیل این بازی برای ما سنگین بود و قطعا همه بازیکنان نفت برای پیروزی در این دیدار انگیزه داشتیم و شاید انگیزه من چند برابر سایرین بود. به خاطر تجربه اردوی تیم ملی بزرگسالان اعتماد به نفس خوبی داشتم که جلوی استقلال عملکرد خوبی از خودم نشان دهم. امیدوارم به کمک خدا در آینده نیز این روند خوب را ادامه دهم تا بتوانم بهتر و بیشتر به تیمم کمک کنم و اتفاقات خوب برای فوتبالم رقم بخورد.

مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان که به آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به جام جهانی دعوت شده بود، خاطرنشان کرد: خدا را شکر دعوت شدنم به اردوی تیم ملی تاثیرات مثبتی داشت. این تاثیرات هم شامل جایگاهی که اخیرا به دست آورده‌ام می‌شود و هم شامل مسئولیت های که باید در آینده بپذیرم. آقای کی روش واقعا لطف بزرگی نسبت به من انجام دادند و بزرگترین افتخار فوتبالم تا به امروز را رقم زدند.

1777606

وی در رابطه با شرایط فعلی تیم نفت گفت: حدودا یک هفته است که در اردوی تهران هستیم. خدا را شکر در این اردو باشگاه شرایط خوبی را فراهم کرده است. علاوه بر اینکه زمین چمن مناسب در اختیارمان است، بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. در کنار همه این‌ها مسئولان باشگاه و آقای مهاجری و کادر فنی همه از بازیکنان حمایت می‌کنند تا با تلاش جمعی و در کنار هم به روزهای خوبمان برگردیم.

برزگر در پایان با ابراز امیدواری برای نتیجه گیری مقابل فولاد اظهار داشت: مسابقات لیگ با دیدار مقابل فولاد برای ما آغاز می‌شود. امیدوارم در این بازی نیز تاثیر اردوهای اخیر را ببینیم و نتیجه لازم را بگیریم تا ضمن اینکه دل هواداران را شاد می‌کنیم قدمی بزرگ برای بازگشت به روزهای خوبمان برداریم. قطعا برای کسب تمام امتیازات به میدان می‌رویم و همه تلاشمان را در این خصوص خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها