کد خبر : 1858274 | 18 آذر 1401 ساعت 23:52 | 69.9K بازدید | 22 دیدگاه

یک برد، یک گل و یک پاس‌گل دیگر؛

مسی رکورد سه اسطوره را یکجا می‌شکند (عکس)

لیونل مسی در حالی نیمه اول بازی مقابل هلند را تمام کرد که به بعضی از تصمیمات لاهوز، داور اسپانیایی مسابقه اعتراض داشت.

مسی رکورد سه اسطوره را یکجا می‌شکند (عکس)

به گزارش ورزش سه، مسی در این مسابقه با پاس گلی که به مولینا، مدافع تیم ملی آرژانتین داد، خود را به یک قدمی دیه‌گو مارادونا، سلطان همیشگی جام‌های جهانی در کشور آرژانتین، رساند.

با این حال او در طول بازی به تصمیمات لاهوز داور بازی اعتراض داشت و برای لحظاتی با داور اسپانیایی و جنجالی این مسابقه که ممکن است در دیدار فینال به پست مسی بخورد، اعتراض کرد.

پاس استثنایی مسی از بین مدافعان هلند، هفتمین پاس گل فوق ستاره آرژانتینی در جام جهانی بود و او حالا به یک قدمی رکورد مارادونا رسیده است. او در تعداد گل جام جهانی هم تنها یکی با بهترین گلزن آرژانتین، گابریل باتیستوتا، فاصله دارد.

1777869

در صورت پیروزی آرژانتین مقابل هلند، مسی حداقل یک بازی دیگر در جام جهانی خواهد داشت و می‌تواند همزمان رکورد بیشترین بازی در جام جهانی بین تمام بازیکنان جهان و بیشترین گل و پاس گل بین فوتبالیست‌های آرژانتینی را به دست بیاورد.

رکورد بیشترین تعداد حضور با ۲۵ بازی در اختیار لوتار ماتئوس است و لیونل مسی در آستانه رسیدن به آمار او قرار دارد. با این حال همچنان جام طلایی جهانی، تنها جام باقی‌مانده ویترین اختیارات لیونل مسی است که فوق‌ستاره آرژانتینی کمتر از ۲۰۰ دقیقه با آن فاصله دارد.

دیدگاه‌ها