کد خبر : 1858364 | 19 آذر 1401 ساعت 12:32 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم‌ملی: حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داریم

حیرت آسیایی‌ها از پیشرفت هندبال بانوان ایران

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان گفت: پتانسیل بالایی برای رسیدن به اهداف خود داریم و اگر حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داریم.

حیرت آسیایی‌ها از پیشرفت هندبال بانوان ایران

به گزارش "ورزش سه" مینا وطن پرست در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص رقابت‌های قهرمانی هندبال بانوان آسیا اظهار داشت: هدف ما در این دوره از رقابت‌ها کسب سهمیه مسابقات جهانی بود که با تلاش همه بازیکنان توانستیم به این هدف خودمان برسیم. هرچند فرصت کمی برای آماده شدن این مسابقات داشتیم، اما با برنامه ریزی خوبی که کادر فنی تیم ملی در نظر گرفته بود توانستیم  برنامه های تاکتیکی را پیاده کنیم و به موفقیت در این رقابت‌ها دست یابیم. برای تیم ملی که می خواهد کار بزرگی انجام دهد فرصت خیلی کمی داشتیم، اما با تلاش و تمرینات پر فشار خداراشکر توانستیم که به جمع چهار تیم برتر آسیا برسیم و جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آوریم.

وی افزود: قطعا اگر فرصت بیشتری برای تمرین داشتیم بی شک می‌توانستیم اتفاقات دیگری را هم رقم بزنیم. ما در این دوره از رقابت ها نسبت به دوره گذشته خیلی پیشرفته و متفاوت ظاهر شدیم که همین موضوع توجه همه را به هندبال بانوان ایران جلب کرد. 

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در خصوص اینکه تیم ملی باید در مسابقات قهرمانی جهانی متفاوت باشد عنوان کرد: ببینید از امروز 9 ماه تا مسابقات جهانی فرصت باقی مانده است، اگر تیم ملی با همین شرایط حفظ شود و تمرینات تیم ملی برنامه ریزی شده ادامه داشته باشد قطعا می توانیم در مسابقات قهرمانی جهان نتیجه خیلی خوبی را کسب کنیم. همه خبرنگاران در کره بعد از تمام شدن مسابقات از پیشرفت چشم گیر هندبال بانوان ایران از سال 2017 تا کنون حرف می‌زدند و می گفتند چه شده که هندبال بانوان ایران در این حد پشرفت کرده است.

وطن پرست با اشاره به پتانسیل بانوان ایران در ورزش گفت: پتانسیل بالایی و برای رسیدن به اهداف خود داریم. امیدوارم این فرصت و فضا به بانوان ایران داده شود تا بتوانند در عرصه های بین المللی خود را نشان دهند تا همه بدانند که بانوان ایران در زمین بازی میجنگند تا ارزش های خود را به نمایش بگذارند، امیدوارم در آینده با یک برنامه ریزی خوب تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پیش از آغاز رقابت های جهانی اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی را داشته باشند تا بتوانیم در رقابت های جهانی مقابل تیم‌های اروپایی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره مشکلات موجود در رقابت های قهرمانی آسیا نیز گفت: ضایغه غذایی کره‌ای ها با ما بسیار فرق دارد و ما برای تغذیه در کرده شرایط خوبی را نداشتیم، حتی بعد از صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا هتل اقامت تیم ملی تغییر کرد که به جای بهتر شدن کیفیت و نوع غذاها بسیار بد شد و ما حتی برای تغذیه هم در مسابقات با مشکل روبه‌رو بودیم و همین امر باعث شد در ادامه شرایط بدنی بازیکنان تیم ملی بهم بریزد و آن طورکه برنامه ریزی کرده بودیم نشود. در مسابقات نیمه نهایی و رده بندی هم دیدید که مقابل حریفان خود بدن بازیکنان تحلیل رفت و چیزی که فکرش را می کردیم رقم نخورد.

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در پایان تأکید کرد: با همه این اتفاقات باید بگویم که اگر برنامه ریزی درستی برای تیم ملی بشود، می‌توانیم در آسیا روی سکو هم برویم. امیدوارم حمایت ها و کمک های وزارت ورزش و جوانان هم شامل حال هندبال بانوان شود تا تیم ملی هندبال بانوان ایران بتواند در مسابقات جهانی حضور خوبی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها