کد خبر : 1858407 | 19 آذر 1401 ساعت 16:06 | 25K بازدید | 7 دیدگاه

امیلیانو مارتینز بعد از شب رویایی مقابل هلند:

باید در آن لحظات به مسی و دوستانم کمک می‌کردم

شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.

باید در آن لحظات به مسی و دوستانم کمک می‌کردم

به گزارش "ورزش سه" امیلیانو مارتینز همانند کوپا آمریکا در نقش ناجی بزرگ آرژانتینی‌ها ظاهر شد و این در حالی است که او مدعی است علی رغم مهار دو ضربه پنالتی هلندی‌ها، توانایی این را داشته که در ضربات بعدی نیز دست آنها را بخواند.

گلر آرژانتین بعد از دریافت دو گل در دقایق پایانی که باعث به تساوی کشیده شدن بازی شد، مدعی است به دنبال فرصتی بود تا نقش خود را در این بازی به نمایش بگذارد و چه فرصتی بهتر از ضربات پنالتی.

امیلیانو مارتینز بعد از مهار دو ضربه ابتدایی هلندی‌ها در پنالتی‌، اینچنین گفت: من واقعا احساساتی شده‌ بودم. باید پذیرفت که مردم ما شرایط مناسبی را از نظر اقتصادی ندارند و با مشکلات بزرگی مواجه هستند. اینکه بتوانیم آنها را خوشحال کنیم عالی است.

گلر آرژانتین در بخش بعدی صحبت‌هایش از داور اسپانیایی بازی نیز گلایه کرد و گفت: او روی ضربه ایستگاهی به دنبال چه بود؟ او 10 دقیقه به حریف بیشتر وقت داد و بدترین داوری جام را داشت!

مارتینز در ادامه گفت: در 90 دقیقه نتوانستم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. اما خوشبختانه این کار را در وقت اضافه و پنالتی انجام دادم. من ضربه دو بازیکن را گرفتم و البته می‌توانستم چند ضربه دیگر هم بگیرم. ما در این بازی پیروز شدیم چرا که انگیزه زیادی داشتیم. ما برای مردم آرژانتین بازی می‌کردیم. الان ما هم مثل آنها هیجان زده و شاد هستیم.

کاپیتان مسی هم در پایان این بازی تمجید جالبی از این گلر موفق داشت و گفت: ما هیچ نگرانی در این لحظات (پنالتی) نداشتیم. قطعا وقتی زمان پنالتی‌ها می‌رسد ما مطمئن هستیم که دروازه‌بان برتری داریم. او در بازی با هلند این را نشان داد و باید از او تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها