کد خبر : 1858461 | 19 آذر 1401 ساعت 20:42 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ثانیه‌های دلهره‌آوری که این مراکشی ساخت (عکس)

مراکش در شرایطی در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه بازی با اخراج مهاجم خود مواجه شد که از حضور این بازیکن دقایق کوتاهی در زمین گذشته بود.

ثانیه‌های دلهره‌آوری که این مراکشی ساخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراکش در ادامه عملکرد شگفت انگیز خود در جام جهانی قطر، اکنون پرتغال مدعی را نیز شکست داد تا در اتفاقی عجیب در جمع چهار تیم برتر حاضر باشد.

آنها با گلی که در نیمه اول توسط یوسف النصیری به ثمر رساندند، با اتکا به خط دفاعی رسوخ ناپذیر خود توانستند برترین تیم تهاجمی این جام را ناکام گذاشته و اکنون تاریخی‌ترین صعود خود را تجربه کنند.

اما این تک گل در ثانیه‌های پایانی بازی با خطر بزرگی مواجه شد؛ جایی که ولید چدیرا که در دقیقه 65 به میدان آمده بود تا خط دفاعی پرتغال را با چالش مواجه کند، طی دو دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و تیمش را طی حدود 6 دقیقه پایانی بازی در وقت اضافه، 10 نفره کرد.

1778362

او در ابتدا با خطا روی پپه مانع از شکل گیری حمله پرتغالی‌ها شد و در ادامه نیز تنها دو دقیقه بعد تکل خشن او روی پای ژائو فیلیپس موجب کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن شد تا مراکش با یک یار کمتر ثانیه‌های دلهره‌آوری را پشت سر بگذارد.

با این حال حملات پردامنه پرتغالی‌ها که در این ثانیه‌ها بیشتر رو به ارسال توپ‌های مستقیم آورده بودند و با پاس‌های اشتباه در این لحظات، شرایط را برای صعود مراکش فراهم می‌کردند، بی نتیجه ماند و این شاگردان رکراکی بودند که به جمع چهار تیم برتر جام راه یافتند.

دیدگاه‌ها