کد خبر : 1858511 | 20 آذر 1401 ساعت 00:40 | 101K بازدید | 26 دیدگاه

چگونه اتوئو بهترین پیشگوی جام جهانی شد

قبل از شروع جام جهانی قطر، ساموئل اتوئو با یک پیش بینی حیرت انگیز جام جهانی مورد تمسخر قرار گرفت، اما اکنون پیشبینی رئیس فدراسیون فوتبال کامرون همه را حیرت زده کرده است.

چگونه اتوئو بهترین پیشگوی جام جهانی شد

به گزارش "ورزش سه"، مراکش با پیروزی برابر پرتغال به نیمه نهایی جام جهانی رسید و اولین کشور آفریقایی شد که در این تورنمنت به جمع چهار تیم آخر راه یافته است. برای ساموئل اتوئو مهاجم سابق تیم ملی کامرون، موفقیت امروز مراکش تعجب آور نیست.

مهاجم سابق بارسلونا قبل از شروع جام جهانی صعود مراکش به نیمه نهایی را پیشبینی کرده بود. او همچنین معتقد بود اسپانیا در مرحله یک هشتم و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی حذف خواهند شد و این اتفاقات دقیقا مطابق پیشبینی اتوئو رخ داد.

1778576

با نگاهی به پیشبینی اتوئو، فرانسه حریف بعدی مراکش در جام جهانی بوده و به طرز حیرت آوری این اتفاق با برتری امشب خروس‌ها مقابل انگلیس به وقوع پیوست.

به گفته اتوئو، مراکشی‌ها بار دیگر نیز پیروز می‌شوند و با برتری مقابل فرانسه به فینال جام جهانی راه خواهند یافت.

اما پس از آن همه چیز در پیش بینی اتوئو اشتباه می‌شود چرا که این پیشکسوت کامرونی  روی فینالست شدن تیم زادگاهش نیز حساب کرده بود اما شیرهای رام نشدنی در مرحله گروهی پس از پیروزی مقابل برزیل حذف شدند و رویای اتوئو برای فینالیست شدن کامرون از بین رفت و عملا یک طرف جدول را اشتباه پیش‌بینی کرده بود.

دیدگاه‌ها