کد خبر : 1858614 | 20 آذر 1401 ساعت 16:13 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

واکشن پرتغالی‌ها به حذف، مراکش شایسته بود!

بازیکنان تیم ملی پرتغال در اینستاگرام به تمجید از عملکرد مراکش پرداختند.

واکشن پرتغالی‌ها به حذف، مراکش شایسته بود!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته پرتغال با شکست یک بر صفر مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی، از جام جهانی قطر کنار رفت.

اتفاقی سخت و غیرمنتظره برای پرتغالی که باعث شد بازیکنان در شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان دهند. در ادامه متن پست‌های برونو فرناندز، ویتینیا و لیائو در اینستاگرام را می‌بینید:

*برونو فرناندز

سخت است که در چند کلمه تمام آنچه را که دیروز به محض پایان بازی احساس کردیم بیان کنیم. رویای ما از بین رفته است. این غم انگیز و دردناک است زیرا نمایندگی ملت پرتغال چیزی فراتر از بازی کردن در زمین فوتبال است.

با وجود حذف، بسیار به پرتغالی بودنم افتخار می‌کنم و البته به همه کسانی که همراه من در جام جهانی نماینده کشورمان بودند، افتخار می‌کنم.

همچنین می‌خواهم به تیم مراکش به خاطر بازی فوق‌العاده و راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی که شایسته آن بود تبریک بگویم.

1778865

* لیائو

با کار گروهی و جاه طلبی که داشتیم می‌خواستیم که تا جایی که ممکن است پیش برویم. برای افتخاری بزرگ، قهرمانی در جام جهانی، ارزش خود را به عنوان یک تیم نشان دادیم و حتی با احساس غم و اندوه از این رقابت نهایت لذت را بردیم! ما با حریفی روبرو شدیم که چیزی بیشتر از ما داشت و به همین دلیل جلو رفت... همه چیز به اینجا ختم نمی شود، ما با هم از این فصل عبور می کنیم و مطمئناً آینده روشن خواهد بود. از پرتغالی هایی که در همه بازی ها برای حمایت حضور داشتند تشکر می کنیم!

1778866

* ویتینیا

سخت است، این حذف درد دارد.

اما ما با سر بالا و با وجدان آسوده کنار رفتیم چون هر کاری کردیم تا نام پرتغال را هر چه بالاتر ببریم.

اولین جام جهانی من که برای همیشه در قلب من خواهد ماند. به کاری که تیم انجام داده و گروهی که ایجاد کرده ایم افتخار می کنیم. تجربیاتی از این مسابقه را همراه خود خواهیم برد که در آینده به ما کمک زیادی خواهد کرد.

با تشکر از شما پرتغالی‌ها. همیشه با ما بمانید.

1778867

دیدگاه‌ها