کد خبر : 1858748 | 21 آذر 1401 ساعت 11:14 | 29.8K بازدید | 9 دیدگاه

پیام اوزیل به ستاره انگلیس: آینده متعلق به توست!

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، با ارسال پیامی از عملکرد بوکایو ساکا در جام جهانی 2022 قطر تمجید کرد.

پیام اوزیل به ستاره انگلیس: آینده متعلق به توست!

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان بوکایو ساکا در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

در حالی که پیش از رویارویی دو تیم فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، تمام تمرکزها روی کیلیان امباپه بود اما ساکا به ستاره اصلی این بازی تبدیل شد و حتی پنالتی‌ای که گلزنی هری کین را به دنبال داشت را نیز او گرفت. 

با این حال، نمایش درخشان این بازیکن برای پیروزی سه شیرها کافی نبود و آنها با قبول شکست برابر فرانسه از جام جهانی 2022 کنار رفتند تا یک بار دیگر در فتح این جام ناکام مانده باشند. 

1766935

اوزیل پس از این بازی با تمجید از نمایش ساکا در صفحه توییترش نوشت: «انگلیس اصلا نباید از خودش شرمنده باشد. آنها نمایشی درخشان برابر مدافع عنوان قهرمانی داشتند، برابر امباپه و یارانش خوب دفاع کردند اما فرانسه مانند همیشه بسیار موثر ظاهر شد. بازی بسیار خوبی از برادرم ساکا دیدیم. آینده متعلق به توست!»
این ستاره آرسنال در دیدارهای قبلی نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم گرت ساوت‌گیت بود و نقش مهمی را در رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر ایفا کرده بود تا تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان را جلب کرده باشد. 

دیدگاه‌ها