کد خبر : 1858766 | 21 آذر 1401 ساعت 13:15 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

رویاپردازی یووه: چرا کونته به تورین رفت؟

حضور آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در تورین با واکنش هواداران یوونتوس همراه شده است.

رویاپردازی یووه: چرا کونته به تورین رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل خوبی را در داخل و بیرون از زمین سپری نمی‌کند و مشکلات متعدد باعث شده که آنها شرایط دشواری را سپری کنند. 
عملکرد ضعیف این تیم در زمین باعث شد که از لیگ قهرمانان حذف شود و شرایط خوبی هم در سری A نداشته باشد، هرچند در چند بازی اخیر پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر توانست بردهای متوالی را کسب کند و وضعش را تا حدی بهبود ببخشد. 
انتقادها از عملکرد این تیم در زمین و خصوصا از سبک بازی مکس آلگری در ماه‌های اخیر به اوجش رسیده بود و بسیاری امیدوار بودند که با برکناری او، کونته بار دیگر هدایت این تیم را برعهده بگیرد. 
این مربی ایتالیایی پیش از این سه فصل در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و سه قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا را برای این تیم به ارمغان آورد.

1762360

حالا کالچومرکاتو خبر داده که کونته برای ملاقات با خانواده‌اش به تورین برگشته و شب گذشته در یکی از رستوران‌های معروف این شهر که معمولا محل رفت و آمد کارکنان و مدیران یووه است حضور پیدا کرده.
تصویری از او در این رستوران باعث شد که هواداران یوونتوس بلافاصله با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی ابراز امیدواری کنند که او بار دیگر هدایت این تیم را در همین فصل برعهده بگیرد. 
این در حالی است که بازگشت کونته به یوونتوس در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد چون او از حضورش در تاتنهام راضی است اما ممکن است این اتفاق در پایان فصل جاری با اتمام قرارداد این مربی با این باشگاه لندنی رخ دهد. 

دیدگاه‌ها