کد خبر : 1858788 | 21 آذر 1401 ساعت 15:55 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

دشواری‌های برگرداندن نوبل و خرید ناواس

سرگیجه در بایرن: چه کسی جانشین نویر می‌شود؟

مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده‌ای نیست.

سرگیجه در بایرن: چه کسی جانشین نویر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مانوئل نویر در تعطیلات شوک بزرگی به بایرن مونیخ بود. نویر در هنگام اسکی دچار شکستگی پا شد و حداقل 6 هفته پای او در گچ خواهد ماند و ریکاوری او نیز مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. نویر عملا فصل را از دست داده در حالی که بایرن به شدت به او نیاز داشت. تیمی که برای قهرمانی همه جام ها می جنگد، بدون شک به دروازه‌بانی بزرگ نیاز دارد و این با اِسوِن اولرایش و یوهان شِنِک 19 ساله امکانپذیر نیست. اولرایش 34 ساله البته که دروازه‌بان خوبی است ولی اعتماد لازم به او برای بازی های بزرگ وجود ندارد.

1568971

اینجاست که نام الکساندر نوبل، گلر سابق شالکه، مطرح می شود. نوبل که دومین سال حضور قرضی اش در موناکو را پشت سر می گذارد و تا 2025 نیز با بایرن قرارداد دارد، گزینه فوری بایرنی ها محسوب می شود ولی بازگرداندن او به سادگی میسر نیست. بایرن می توانست او را رایگان در تابستان برگرداند ولی در نیم فصل باید به موناکو غرامت بدهد. همچنین مشخص نیست که نوبل خودش قصد بازگشت دارد یا خیر. ضمن اینکه مسئولان موناکو نیز قطعا تمایلی به از دست دادن گلر اول خود ندارند. موناکو در لیگ فرانسه ششم است و در پلی آف لیگ اروپا باید برابر لورکوزن قرار بگیرد. حتی گفته می شود موناکو قصد دارد قرارداد قرضی نوبل را تمدید کند. مشکل دیگر اینجاست که یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در این مدت حتی یک تماس هم با نوبل نداشته و تنها حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، یک ماه پیش با نوبل دیدار کرد. در واقع ناگلزمان با داشتن نویر و اولرایش نیازی به بازگرداندن نوبل حس نمی کرد و طبیعتا این دروازه‌بان هم نسبت به مربی بایرن حس خوبی ندارد. 

1777715

گفته می شود بایرن مونیخ گزینه های دیگری را نیز برای جانشینی نویر مدنظر دارد. کیلور ناواس، گلر پی اس جی و دومینیک لیواکوویچ، گلر دینامو زاگرب و تیم ملی کرواسی، نام هایی هستند که مطرح شده اند. در این میان جذب ناواس دشوارتر است و بعید به نظر می رسد پی اس جی دروازه بان دوم خود را در زمستان واگذار کند.

1773751

دیدگاه‌ها