کد خبر : 1858856 | 21 آذر 1401 ساعت 23:06 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

وین رونی حریف تمرینی قهرمان بوکس دنیا

تایسون فیوری، قهرمان بوکس سنگین‌وزن، تایید کرد وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، موافقت کرده که نقش حریف تمرینی او را بازی کند.

وین رونی حریف تمرینی قهرمان بوکس دنیا

به گزارش "ورزش سه"، تایسون فیوری، دارنده عنوان قهرمانی بوکس سنگین وزن WBC، به زودی در یک مبارزه مهم به مصاف اولکساندر اوسیک می‌رود. فیوری شایعات اخیر را تایید کرد و گفت وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس و منچستریونایتد، در آستانه این بازی حریف تمرینی او خواهد بود.

در اوایل ماه جاری میلادی تایسون فیوری در مبارزه‌ با درِک کیسورا موفق شد او را شکست بدهد تا از قهرمانی خود در بوکس سنگین‌وزن WBC دفاع کند. مسابقه‌ای که در استادیوم تاتنهام در شهر لندن برگزار شد. فیوری بعد از آن اوسیک را به مبارزه دعوت کرد و قرار است با او دیدار کند.

اما پیش از این مبارزه بزرگ فیوری دو ستاره نامدار از فوتبال و دنیای موسیقی را به عنوان حریف تمرینی خود انتخاب کرده است: وین رونی و جیپسی کینگز.

1779428

فیوری در یک مصاحبه گفت:" با وین صحبت کردم و او آماده است. وقتی برای مبارزه با اوسیک آماده می‌شوم وین رونی حریف تمرینی‌ام خواهد بود. نه، این شوخی نیست. خیلی هم جدی است. رونی حدود دو هفته در اردوی ما خواهد بود تا به من کمک کند".

وین رونی که سرمربی باشگاه آمریکایی دی‌سی یونایتد است از مدتها پیش به خاطر علاقه‌اش به بوکس معروف است. او همیشه پای ثابت مبارزه‌های مهم بوکس بوده است.

دیدگاه‌ها