کد خبر : 1858925 | 22 آذر 1401 ساعت 13:14 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی وفا: پارالمپیک را با 18 میلیارد دارایی تحویل دادم

رییس کمیته ملی المپیک می گوید در حالی ریاست کمیته پارالمپیک را تحویل داده که 18 میلیارد به علاوه 100 هزار دلار در حساب این کمیته موجودی وجود دارد.

خسروی وفا: پارالمپیک را با 18 میلیارد دارایی تحویل دادم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خسروی وفا که بعد از چند دهه ریاست بر کمیته ملی پارالمپیک، امروز به کار خود در این کمیته پایان داد تا به صورت تمام وقت در کمیته ملی المپیک باشد، بعد از پایان انتخابات و با تبریک به غفور کارگری صحبت هایی را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: از سه ماه قبل تاریخ، ساعت و مکان انتخابات را اعلام کرده بودیم و بدون هیچ تغییری امروز انتخابات در فضایی صمیمانه برگزار شد. یک تیم خوب برای مدیریت در دوره جدید انتخاب شد که 4 نفر از آن ها خانم هستند. تیم جدید از جمله شخص آقای کارگری با توجه به حضور در پست های مختلف کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین در سال های اخیر، به شرایط واقف هستند و من از این نظر هیچ دغدغه ای ندارم. 
وی افزود: از تمامی مردم به ویژه جامعه پارالمپیک به خاطر کوتاهی هایی که داشتم، حلالیت می طلبم و برای تیم جدید آرزوی موفقیت می کنم. من کارگر همه شما هستم. 
خسروی وفا در خصوص وضعیت مالی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: همیشه گفته ام و بازهم می گویم ورزش ما اصلا مشکل مالی ندارد. اگر هزینه های حاشیه ای وجود نداشته باشد، می توانیم به خوبی مدیریت کنیم. من امروز کمیته ملی پارالمپیک را بدون بدهی تحویل می دهم؛ در حالی که 18 میلیارد تومان هم در حساب این کمیته وجود دارد، خریدهای سال آینده انجام شده و 100 هزار دلار هم در حساب ارزی ما در خارج از کشور هست. دوستان دغدغه مالی نداشته باشند؛ ضمن اینکه حمایت دولت هم از این کمیته ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها