کد خبر : 1858938 | 22 آذر 1401 ساعت 14:37 | 20.3K بازدید | 11 دیدگاه

ریوالدو:

مربی خارجی توهین به فوتبال برزیل است

ریوالدو معتقد است که مربی تیم ملی برزیل باید یک برزیلی باشد و استفاده از مربی خارجی توهینی به فوتبال برزیل خواهد بود.

مربی خارجی توهین به فوتبال برزیل است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل با هدایت تیته، یک بار دیگر در فتح جام جهانی ناکام ماند و با شکست برابر کرواسی در ضربات پنالتی به کار خود در جام جهانی قطر پایان داد. از سال 2022 که برزیل با مربیگری اسکولاری موفق به قهرمانی جام جهانی شد، این تیم همواره در مراحل حذفی پشت سد تیم های اروپایی مانده است. در روزهای اخیر شایعه شده است که فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته از یک مربی خارجی استفاده کند و گزینه مدنظر نیز کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید، است.

1779608

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، با این قضیه مخالف است. او به خبرنگاران گفت:«موافق استفاده از مربی خارجی برای تیم ملی برزیل نیستم. از نظر من این توهینی به مربیان و فوتبال برزیل است. در برزیل مربیان توانای زیادی داریم که می توانند به خوبی هدایت تیم ملی را قبول کنند. می توانم از روجریو سِنی، فرناند دینیژ، کوکا، رناتو گائوچو و دوریوال جونیور اشاره کنم.»

ریوالدو ادمه داد:«مربی خارج تضمین کننده قهرمانی در جام جهانی نیست. اینطور نیست که برزیل با یک مربی خارجی قطعا قهرمان شود. به خصوص که مربی خارجی دوست دارد تیم ملی کشور خودش قهرمان شود. این چیزی نیست که ملت برزیل آن را بپذیرد.»

دیدگاه‌ها