کد خبر : 1858998 | 22 آذر 1401 ساعت 19:37 | 51.4K بازدید | 5 دیدگاه

خرید قرضی گلر به جای لیواکوویچ

ستاره‌ای که مفت از دست منچستر پرید (عکس)

دروازه‌بان کرواسی در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به منچستر قرار داشت که سرانجام پیدا نکرد.

ستاره‌ای که مفت از دست منچستر پرید (عکس)

به گزارش “ورزش سه” دومینیک لیواکوویچ، ستاره و دروازه‌بان کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نقل و انتقال تابستانی در آستانه پیوستن به باشگاه منچستر یونایتد بود.

لیواکوویچ ستاره کرواسی برابر ژاپن و برزیل بود و یکی از عوامل رسیدن این تیم به نیمه نهایی جام جهانی به شمار می‌رود. بازیکنی که مقابل سامورایی‌ها سه پنالتی و مقابل سلسائو یک پنالتی را مهار کرد و یکی از امید‌های کروات‌ها برای شکست آرژانتین محسوب می‌شود.

اکنون گزارشی منتشر شده که لیواکوویچ در تابستان با مبلغ ۴.۳ میلیون پوند در آستانه انتقال به منچستر یونایتد بوده است. سایت اتلتیک می‌گوید که دروازه‌بان ۲۷ ساله دینامو زاگرب در رادار منچستر، لستر سیتی و ناتینگهام فارست قرار داشت و حتی کارهای نهایی برای انتقال او به اولدترافورد انجام شده بود.

با این حال منچستر به جای امضای قرارداد با لیواکوویچ، برای حمایت از دخیا، مارتین دوبراوکا را از نیوکاسل به صورت قرضی خریده است.

لیواکوویچ هم‌چنین در تابستان با مبلغ ۵.۱ میلیون پوند در آستانه امضای قرارداد با ناتینگهام بود اما آن‌ها ترجیح دادند سراغ گزینه با تجربه‌تر بروند. انتقال شماره یک کرواسی به لستر نیز به دلیل قیمت بالای او کنسل شد تا حالا حسرت برای این سه تیم لیگ برتری باقی مانده باشد.

دیدگاه‌ها