کد خبر : 1859001 | 22 آذر 1401 ساعت 19:56 | 23.7K بازدید | 14 دیدگاه

مانیش:

باید مشکل بین رونالدو و سانتوس حل شود

مانیش، هافبک سابق تیم ملی پرتغال، مدعی شد کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس باید مشکل خود را حل کنند.

باید مشکل بین رونالدو و سانتوس حل شود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دو بازی آخر تیم ملی پرتغال در جام جهانی در ترکیب ثابت این تیم جایی نداشت و به نظر می رسید رابطه او و فرناندو سانتوس، سرمربی 68 ساله تیم ملی پرتغال کاملا شکرآب شده است. در شرایطی که ادامه حضور نه رونالدو و نه سانتوس در سال های آینده در تیم ملی پرتغال قطعی نیست، مانیش در مورد رابطه آنها و همچنین شایعات حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم ملی پرتغال صحبت کرده است.

1778421

مانیش گفت: "باید بین کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس صحبت مستقیم و صریحی صورت گیرد. تیم ملی پرتغال با این سرمربی قرارداد دارد، اما ما نمی توانیم شواهدی مبنی بر بروز مشکل بین فرناندو سانتوس و کریستیانو رونالدو را کتمان کنیم.

احتمال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم ملی پرتغال؟ بابت همه دستاوردها و آنچه مورینیو در سال های گذشته در خارج از کشور به آن دست یافته، او منطقی ترین گزینه برای احراز این سمت خواهد بود. مورینیو مربی باتجربه ای است که برای مواجه با سختی ها کاملا آماده است، زیرا او فوتبال پرتغال و فوتبال در خارج از کشور را به خوبی می شناسد. مورینیو مردی باهوش است که می داند چگونه با جوانان برخورد کند. او همین حالا نیز خود را با این نسل جدید فوتبال وفق داده و با کسب عنوان قهرمانی بعد از چندین سال در رم، این موضوع را ثابت کرده است."

دیدگاه‌ها