کد خبر : 1859015 | 22 آذر 1401 ساعت 21:26 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

آرژانتین با سیستم جدید آماده صعود به فینال

نفرات آغاز کننده آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی مشخص شدند.

آرژانتین با سیستم جدید آماده صعود به فینال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین پس از صدرنشینی در گروه C جام جهانی، در دو مسابقه مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به برتری مقابل استرالیا و هلند رسید تا امشب برای فینالیست شدن با تیم ملی کرواسی دیدار کند.

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین که در دیدارهای قبل سیستم‌های متفاوتی را مقابل رقبای خود انتخاب کرده بود، با تغییر چینش ۲-۵-۳ بازی با هلند، امشب تیمش را با آرایش ۲-۴-۴ به مصاف تیم کرواسی می‌فرستد.

امیلیانو مارتینز مطابق انتظار درون چارچوب دروازه آرژانتین است؛ کریستین رومرو و نیکلاس اوتامندی در قلب خط دفاعی آلبی سلسته بازی می‌کنند و مدافعان راست و چپ این تیم را ناهوئل مولینا و نیکلاس تاگلیافیکو تشکیل می‌دهند.

لئاندرو پاردس در بازگشت به ترکیب آرژانتین، در کنار انزو فرناندز به‌عنوان هافبک‌های دفاعی انتخاب شده‌اند و جلوتر از آنها رودریگو دی‌پائول و الکسیس مک‌آلیستر به ترتیب وینگرهای راست و چپ این تیم برابر کرواسی هستند.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین به همراه خولیان آلوارز در خط حمله این تیم مقابل کرواسی دیده می‌شوند و امیدهای اصلی گلزنی برابر کرواسی هستند.

مارکوس آکونیا، مدافع چپ آرژانتین به دلیل دریافت کارت زرد مقابل هلند و محرومیت، دیدار امشب برابر کرواسی را از دست داده تا نیکلاس تاگلیافیکو جانشین او شود و امیلیانو مارتینز هم جای خود را به لئاندرو پاردس داده است.

ترکیب تیم ملی آرژانتین مقابل کرواسی به این صورت است:

امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، ناهوئل مولینا، نیکلاس تاگلیافیکو، لئاندرو پاردس، انزو فرناندز، رودریگو دی‌پائول، الکسیس مک‌آلیستر، لیونل مسی و خولیان آلوارز

1779788

دیدگاه‌ها