کد خبر : 1859087 | 23 آذر 1401 ساعت 08:18 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

فرانسه – مراکش با کلی انگیزه فردی و گروهی

سه دوئل جذاب در دل دومین نیمه‌نهایی جام

نیمه نهایی بین فرانسه و مراکش سه تقابل فردی جذاب هم در دل خود جای داده است.

سه دوئل جذاب در دل دومین نیمه‌نهایی جام

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فرانسه و مراکش امشب برگزار کننده دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 خواهند بود؛ دیداری که صحنه چند تقابل مهم و هیجان انگیز خواهد بود. در این میان اما سه رویارویی در داخل زمین اهمیت و جذابیت بالاتری خواهند داشت:

مزرویی و دمبله

به احتمال زیاد یکی از جذاب‌ترین و نزدیک‌ترین رقابت‌های انفرادی در دیدار فرانسه و مراکش را در این بخش شاهد خواهیم بود. این دو ستاره از بازی بایرن و بارسا نسبت به هم شناخت خوبی پیدا کرده اند. مراکشی ها امید زیادی به درخشش مزرویی دارند که در بازی های رفت و برگشت بایرن مقابل بارسلونا موفق شد لواندوفسکی و دمبله را به تناوت غیر فعال کند. در سمت مقابل دمبله هم خوب می داند که چطور می شود از چند ستاره مراکش گذشته و خلق موقعیت کرد.

حکیمی و امباپه

شرایط اینجا متفاوت است زیرا این دو بازیکن در یک باشگاه - پاری سن ژرمن - فعالیت می کنند و دوستی دیرینه‌ آنها را با یکدیگر پیوند زده است.
دوئل حکیمی و امباپه، دوئلی بین دو بازیکن خواهد بود که سرعت شگفت انگیزی دارند. جالب اینجاست که ولید رکراکی در نشست خبری قبل از بازی اعتراف کرد که هیچ دستوری بابت مهار امباپه به حکیمی صادر نشده است؛ چون او بیش از آن چه که باید از مهاجم حریف می داند. البته در سمت مقابل مهاجم فرانسه هم شناخت کاملی از هم‌ باشگاهی خود دارد که قرار است امشب مقابل او و علیه تیم او قرار بگیرد.

بونو و لوریس
یک مبارزه هیجان انگیز نیز بین گلرهای دو تیم شاهد خواهیم بود. هوگو لوریس مثل جام جهانی قبلی کمک زیادی به تیم کشورش کرده و یاسین بونو به قدری خوش درخشیده که نامش در حوالی باشگاه تاتنهام – جایی که لوریس در آن بازی می کند – به گوش می رسد. سرمربی مراکش در نشست خبری قبل از بازی با فرانسه از این دروزه‌بان به عنوان یکی از بهترین‌های جام یاد کرد. مسلم است که هر دو دروازه‌بان تلاش خواهند کرد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود، گره گشای تیم خود در پای فینال باشند و با رسیدن به این مهم، شانس خود را برای دریافت دستکش طلا نیز افرایش دهند.

دیدگاه‌ها