کد خبر : 1859127 | 23 آذر 1401 ساعت 12:08 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیموری: لغو اردوی ترکیه ربطی به مسائل مالی نداشت

با تمام قوا برای پیروزی در دربی به میدان می‌رویم

دفاع چپ تیم مس رفسنجان با بیان این مسئله که این تیم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته گفت: با تمام قوا برای پیروزی در دربی کرمان به میدان می رویم.

با تمام قوا برای پیروزی در دربی به میدان می‌رویم

 به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در رده هشتم ایستاده در هفته دوازدهم دربی کرمان را پیش رو دارد. میثم تیموری در مورد شرایط مس رفسنجان در آستانه شروع دوباره لیگ به خبرنگار گفت: ما در تعطیلات چهار بازی دوستانه انجام دادیم و با نقاط ضعف و قوت تیم خودمان آشنا شدیم و کم کم خودمان را برای شروع دوباره لیگ و دیدار با مس کرمان آماده می کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم یک برد شیرین را به هوادارانمان هدیه کنیم.

او در مورد لغو اردوی ترکیه مس رفسنجان بخاطر مشکلات مالی ادامه داد: نه چنین چیزی صحت ندارد، البته تمام تیم ها مشکلات مالی دارند و در شرایط ایده‌آلی به سر نمی برند اما لغو اردوی ترکیه ربطی به مسائل مالی نداشت.

این بازیکن در مورد دربی کرمان عنوان کرد: معمولا اولین بازی رسمی بعد از یک تعطیلات طولانی سخت است و تیم‌ها از شرایط مسابقه دور هستند اما ما در آمادگی کامل هستیم و با تمام قوا برای پیروزی در این نبرد به میدان می رویم چراکه این سه امتیاز برای تیم مان خیلی مهم است.

تیموری در پایان در مورد اینکه چرا مس رفسنجان برخلاف فصل های گذشته امسال هنوز در جایگاه خوبی قرار ندارد افزود: به خوبی می دانیم که انتظارات از تیم ما بالا است و تیم خوب و باکیفیتی هم هستیم، فوتبال روز دنیا را ارائه می دهیم و هوادارانمان از سبک بازی ما لذت می برند و اگر اشتباهات داوری نبود و بدشانسی گریبان تیم مان را نمی‌گرفت اوضاع خیلی فرق می کرد. گواه این مساله هم صحبت های مربیان تراکتور و سپاهان بعد از دیدار تیمشان با ما است که اذعان کردند تیم رفسنجان خیلی تیم ما را آزار داد. در کل کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه همدل هستیم تا در ادامه مسابقات اتفاقات خوبی را برای مردم خوب رفسنجان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها