کد خبر : 1859150 | 23 آذر 1401 ساعت 13:46 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی قبل از لیگ برتر به پیروزی رسید

شاگردان حمید مطهری موفق به کسب پیروزی مقابل تیم نوجوانان ایران شدند.

نساجی قبل از لیگ برتر به پیروزی رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران سه روز پس از شروع دوباره تمرینات‌اش در تهران، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز در کمپ تیم‌های ملی در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شاگردان حسین عبدی رفت و موفق به کسب پیروزی شد.

شاگردان حمید مطهری که اخیرا یک اردوی آماده‌سازی در ترکیه داشتند و سه مسابقه تدارکاتی نیز برگزار کرده و یک تساوی و دو پیروزی به دست آوردند، امروز هم در یک دیدار دوستانه برابر تیم جوانان ایران به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

نساجی مازندران با علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، عرفان گل‌محمدی، سعید غلامعلی‌بیگی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علی داوران، ایوب کلانتری، مسعود شجاعی، احسان قهاری و رضا جعفری بازی را آغاز کرد و برای تیم نوجوانان ایران هم با ترکیب آرشا شکوری، عرفان درویش‌عالی، علیرضا همایی‌فرد، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیرمحمد رزاق‌‌نیا، سمیر حبوباتی، ماهان صادقی، یعقوب براجعه، اسماعیل قلی‌زاده و رضا غندی‌پور  وارد زمین شد.

نساجی در نیمه اول سه موقعیت جدی به وجود آورد و در دقایق پایانی روی ضربه فنی تماشایی مسعود شجاعی به گل اول رسید.

در نیمه دوم نساجی با یک ترکیب کاملا متفاوت وارد زمین شد و کنترل بازی را کاملا دراختیار داشت و توانست در دقیقه ۸۰ دومین گل را هم توسط کریم اسلامی به ثمر رساند.

گفتنی است، نساجی مازندران که در جایگاه ششم جدول قرار دارد، روز دوشنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

1780153
1780152
1780154

دیدگاه‌ها