کد خبر : 1859173 | 23 آذر 1401 ساعت 15:16 | 35.7K بازدید | 10 دیدگاه

اسدی امکان جدایی ندارد؛

بردیف: نمی‌خواهم از زنوزی بازیکن‌دزدی کنم!

در حالی که شایعات پیرامون انتقال رضا اسدی به سوچی بالا گرفته اما این بازیکن در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند.

بردیف: نمی‌خواهم از زنوزی بازیکن‌دزدی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف علاقه خود به جذب رضا اسدی برای تیم جدیدش را در اردوی ترکیه علنی کرد تا مشخص شود او حداقل یک بازیکن ایرانی را برای تیم سوچی زیر نظر دارد.

در ادامه ایجنت قربان بردیف مذاکراتی را با رضا اسدی انجام داد که در این مرحله مشخص شد هافبک دفاعی سرخپوشان تبریزی نه تنها به این انتقال بی میل نیست بلکه ترجیح می‌دهد در لیگ روسیه به فوتبال خود ادامه دهد.

این در حالی است که اسدی تا پایان فصل تحت قرارداد تراکتور است و به هیچ وجه امکان جدایی ندارد و برای حضور در سوچی باید رضایت محمدرضا زنوزی را جلب کند.

در روزهای گذشته شایعات پیرامون این انتقال بالا گرفته و گفته می‌شد حتی اسدی تصمیم به عدم حضور در تمرینات تراکتور گرفته و می‌خواهد پیش از زمستان راهی لیگ روسیه شود؛ شایعه‌ای که البته خیلی زود تکذیب شد.

1743783

او اگرچه در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند اما قصد دارد مذاکرات با باشگاه را برای جدایی‌اش آغاز کند. این در حالی است که اخیرا قربان بردیف به ایجنت خود اعلام کرده که باتوجه به موافقت زنوزی برای جدایی او، قصد ندارد به این شکل بازیکنی را از تراکتور بگیرد.

بردیف گفته جدایی رضا اسدی یا هر بازیکن دیگر اگر با رضایت کامل تراکتور نباشد، منجر به ضعیف‌شدن این تیم می‌شود و به همین دلیل مورد علاقه او نخواهد بود.

باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا اسدی راهی سوچی می‌شود یا خیر؟

دیدگاه‌ها