کد خبر : 1859194 | 23 آذر 1401 ساعت 16:45 | 33.7K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای مارکا و آاس

پرونده کارلو آنچلوتی و برزیل بسته شد

کارلو آنچلوتی طبق ادعای مارکا و آاس به قراردادش با رئال پایبند است و تمایلی برای هدایت تیم ملی برزیل ندارد.

پرونده کارلو آنچلوتی و برزیل بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل با هدایت تیته، یک بار دیگر در فتح جام جهانی ناکام ماند و با شکست برابر کرواسی در ضربات پنالتی به کار خود در جام جهانی قطر پایان داد. از سال 2002 که برزیل با مربیگری اسکولاری موفق به قهرمانی جام جهانی شد، این تیم همواره در مراحل حذفی پشت سد تیم های اروپایی مانده است. در روزهای اخیر شایعه شده است که فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته از یک مربی خارجی استفاده کند و گزینه مدنظر نیز کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید، است.

1780240

خیلی زود موج مخالفت ها در برزیل شروع شده اما به نظر نمی رسد که کارلو آنچلوتی تمایلی برای به خدمت گرفت هدایت سلسائو داشته باشد. هر دو روزنامه معتبر چاپ مادرید یعنی مارکا و آاس در این مورد گزارش داده اند که آنچلوتی به سران رئال گفته است که اخبار منتشر شده در موردتوافق او با برزیل برای سال بعد کذب است و او به قراردادش با رئال که تا 2024 اعتبار دارد پایبند است. 

1779222

از سوی دیگر کارلتو بارها گفته است که می خواهد سال ها در رئال بماند و پس از رئال از مربیگری بازنشسته خواهد شد. ادامه کار آنچلوتی در رئال مثل همیشه به نتایجی که او با تیم کسب خواهد کرد بستگی دارد و مدیران باشگاه در پایان فصل در مورد تمدید قرارداد یا قطع همکاری با او تصمیم گیری خواهند کرد. فعلا هر دو طرف تمایل زیادی به ادامه همکاری دارند.

دیدگاه‌ها