کد خبر : 1859243 | 23 آذر 1401 ساعت 22:26 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

مسوت اوزیل در البیت: بزن بریم مراکش! (عکس)

مسوت اوزیل با انتشار عکسی از خود در ورزشگاه البیت قطر اعلام کرد برای هواداری از مراکش به استادیوم رفته و در مقابل فرانسه از این تیم حمایت می‌کند.

مسوت اوزیل در البیت: بزن بریم مراکش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه حمایت شخصیت‌های مسلمان از تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر، مسوت اوزیل دقایقی پیش با انتشار تصویری از خود نشان داد برای تماشای دیدار مراکش و فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حضور دارد و از مراکشی‌ها حمایت خواهد کرد.

از دو تیم حاضر در این مسابقه فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام در این تورنمنت حضور دارد و با پیروزی 2-1 مقابل انگلیس در مرحله یک‌چهارم به نیمه‌نهایی رسیده است. صعود مراکش به نیمه‌نهایی اما اتفاقی تاریخی است و مراکش شگفتی‌ساز اصلی این تورنمنت بوده است.

بعد از برد تاریخی مراکش مقابل پرتغال موج بزرگی از حمایت از این تیم در کشورهای اسلامی به راه افتاد و علاوه بر شخصیت‌های سیاسی، چندین فوتبالیست هم حمایت‌شان از مراکشی‌ها را اعلام کردند.

1780356

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار فوتبال دنیا که این روزها فوتبالش را در باشگاه‌های ترکیه دنبال می‌کند، سابقه قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی آلمان را در سال 2014 دارد. او دقایقی پیش توییتی منتشر کرد و نوشت:" بی‌صبرانه منتظرم که دیدار بزرگ نیمه‌نهایی بین مراکش و فرانسه را ببینم. بزن بریم مراکش".

دیدگاه‌ها