کد خبر : 1859274 | 24 آذر 1401 ساعت 01:45 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

استوک محبوب مراکشی‌ها پای گلزن فرانسه!(عکس)

بیشتر بازیکنان مراکش با یک کفش مشابه در مسابقات جام جهانی حاضر شدند.

استوک محبوب مراکشی‌ها پای گلزن فرانسه!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش در حالی نتوانست مثل دیدارهای قبلی خود در جام جهانی شکست‌ناپذیر باشد و به شگفتی‌سازی ادامه بدهد که شکست دو گله مقابل فرانسه و ناکامی در رسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ کاری کرد تا همه آنها در پایان مسابقه روی زمین بیفتند و از ناراحتی اشک بریزند که در این هنگام، یک تصویر مشابه به چشم می‌آمد.

بیشتر بازیکنان مراکش در دیدار مقابل فرانسه و مسابقات قبلی جام جهانی با یک مدل استوک جدید شرکت آدیداس که طراحی خاص و زیبایی داشته و رنگ آبی فیروزه‌ای دارد، در زمین حاضر شدند و بازی کردند.

جواد الیامیق، اشرف داری، اشرف حکیمی، یوسف النصیری، عبدالصمد ازلزولی و ...ازجمله بازیکنان مراکش بودند که این استوک آدیداس فیروزه‌ای رنگ را در پای خود داشتند و البته در تیم فرانسه هم یک ستاره گلزن این کفش را پوشیده بود.

راندل کولو موانی، بازیکن تعویضی فرانسه که در دقیقه ۷۹ به زمین آمد و ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین گلزنی کرد و پس از آن هم در سمت راست زمین پرتلاش و دونده ظاهر شد، مثل بسیاری از بازیکنان مراکش این مدل استوکِ ساق‌دار آدیداس را در پای خود داشت که تصویر آن را از دوربین ورزش سه می‌بینید:

1780513

دیدگاه‌ها