کد خبر : 1859316 | 24 آذر 1401 ساعت 10:56 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد فاجعه‌بار ستاره مراکش: فقط سه لمس توپ!

یوسف النصیری، مهاجم مراکش، یکی از بدترین عملکردهایش را در بازی برابر فرانسه به نمایش گذاشت.

رکورد فاجعه‌بار ستاره مراکش: فقط سه لمس توپ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این پایان ماجراجویی شاگردان ولید رکراکی بود و آنها نتوانستند به رویای صعود به فینال جام جهانی برسند و حالا باید برای کسب مدال برنز با تیم ملی کرواسی رقابت کنند. 
النصیری که در چند بازی گذشته مراکش عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته بود، شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش برابر فرانسه به میدان رفت اما نتوانست کمکی به این تیم برای پیروزی در این دیدار کند. 

1780634

او در واقع یکی از بدترین نمایش‌هایش را در ترکیب این تیم برابر فرانسه ارائه کرد و عملا در جریان بازی قرار نداشت تا رکورد جدید اما ناخوشایندی را در جام جهانی به نام خودش ثبت کرده باشد. 
این بازیکن در طول 67 دقیقه در این بازی تنها سه بار توپ را لمس کرد، رکوردی که پیش از این هیچ بازیکنی در جام جهانی به ثبت نرسانده بود. 
مراکش بسیار امیدوار بود که با درخشش دوباره ستاره‌هایش از جمله النصیری بتواند لقب اولین تیم آفریقایی صعود کننده به فینال جام جهانی را نیز از آن خودش کند اما در این زمینه موفق نبود و حالا امیدوار به کسب مدال برنز است.

دیدگاه‌ها