کد خبر : 1859330 | 24 آذر 1401 ساعت 11:55 | 32.4K بازدید | 32 دیدگاه

بحث و جدل مجریان بزرگ: مسی یا رونالدو؟ (عکس)

بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.

بحث و جدل مجریان بزرگ: مسی یا رونالدو؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به سال های پایانی دوران ورزشی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نزدیک شده ایم و همچنان بحث در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تمام نمی شود. البته ستاره آرژانتینی در این تورنمنت فوق العاده ظاهر شده و حالا با آلبی سلسته در یک قدمی مهم ترین افتخار زندگی و فتح جام جهانی قرار دارد. اما اوضاع اصلا باب میل کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم و با شکست مقابل مراکش، وداع تلخی با جام جهانی داشته است.

اما جالب اینجاست مسی و رونالدو در بین مجریان دنیای رسانه نیز طرفداران خاص خود را دارند و بحث و جدل بین آنها در طول جام جهانی به اوج رسیده است. گری لینه‌کر همیشه هوادار شدید لیونل مسی بوده و بارها او را بهترین بازیکن تاریخ خطاب کرده است. اما پیرس مورگان که رابطه ای نزدیک و دوستانه با کریستیانو رونالدو دارد، تمام و کمال به حمایت از او پرداخته و حتی مسی را بین سه بازیکن اول تاریخ هم نمی داند. حالا دوباره بحث بین این دو نفر بالا گرفته و هر کدام سر مواضع خود پافشاری می کنند.

گری لینه‌کر شب گذشته در صفحه خود نوشت: "️آیا هنوز بحثی در مورد اینکه چه کسی بهترین در تاریخ است، وجود دارد؟" پیرس مورگان نیز که محال است چنین موقعیتی را از دست بدهد در پاسخ نوشت: "خیر، بحثی نیست، پاسخ رونالدو است."
1780657

دیدگاه‌ها