کد خبر : 1859360 | 24 آذر 1401 ساعت 13:54 | 38K بازدید | 2 دیدگاه

عواقب فرصت سوزی در حساس ترین بازی ملی

توهین به حمدالله: چرا به فرانسه گل نزدی؟

عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.

توهین به حمدالله: چرا به فرانسه گل نزدی؟

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۶۶ دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه در‌ مرحله نیمه نهایی جام جهانی و در شرایطی که بازی با یک گل به سود فرانسه دنبال می‌شد، ولید رکراکی، عبدالرزاق حمدالله را به جای یوسف النصیری به زمین فرستاد.

حضور ۲۴ دقیقه‌ای حمدالله در زمین، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. برخی از هواداران فوتبال مراکش که معتقد بودند این بازیکن در سطح ناامیدکننده‌ای ظاهر شده، با هجوم به صفحه شخصی است بازیکن در اینستاگرام، با الفاظی توهین‌آمیز به عملکرد او انتقاد کردند که همین مسئله باعث شد تا حمدالله کامنت‌های خود را ببندد.

اما در طرف مقابل، برخی معتقد هستند حمدالله در این بازی عملکرد خوبی داشته و به همین کمپینی برای دفاع از او در توییتر با هشتگ «به تو افتخار می کنم حمدالله» راه‌اندازی کرده‌اند.

1780720

این واکنش‌ها در شرایطی رخ می‌دهد که حمدالله در حضور ۲۴ دقیقه‌ای خود در زمین، چهار تکل زد که در سه تکل موفق بود و همچنین یک شوت نیز به سمت دروازه حریف زد اما النصیری در ۶۶ دقیقه ابتدایی بازی هیچ تکلی نداشت و موفق به شوت‌زنی هم نشد.

دیدگاه‌ها